اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری مراسم بزرگداشت دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اسلامشهر

کانون بسیج ورزشکاران اسلامشهر با همراهی اداره ورزش و جوانان ، مراسم بزرگداشت و یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان و تقدیر از خانواده های معظم آن عزیزان در صحن امام زاده عقیل(ع) برگزار نمود.

به گزارش پیشرو ورزش، این مراسم با حضور دکتر شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا برقراری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر، سرهنگ برادران رئیس بسیج ورزشکاران استان تهران،صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان، اسحاقی مسئول کانون بسیج ورزشکاران اسلامشهر و عضو شورای اسلامی شهر،حورزاده و خانعلی از اعضای شورای شهر، احمدی معاون فنی و ورزشی، پرسنل اداره و جمعی از روسای هیات‌های ورزشی، اعضای شورای شهر انجام شد.

مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز و با سخنرانی در باب تکریم مقام شهدا و تقدیر از خانواده های مکرم شهدا ادامه و در پایان مراسم، حاضران بر مزار شهدای گمنام و شهدای ورزشکار حاضر گشته و با غبار روبی، عطر افشانی و اهدای گل با شهدای گرانقدر تجدید میثاق شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا