اخبار ورزشیتوپ و تورورزش تهران

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال به ریاست دکتر احمدی

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال، روز یکشنبه به ریاست دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، این مجمع با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، سایر اعضاء مجمع و جعفر حسین زاده سرپرست هیات هندبال استان تهران برگزار گردید.
در ابتدای جلسه رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اقدامات انجام شده در طی مدت مسئولیت خود در فدراسیون به حضور در استان های کشور و برگزاری ۸مجمع انتخاباتی در چند ماه گذشته اشاره نمود و افزود : تا امروز ۲۱ بار در استان های مختلف حضور پیدا کرده و تلاش کرده ایم که در این حضورها طی جلساتی که با استانداران، مدیران کل و هیات های استانی برگزار نموده ایم، بتوانیم بخشی از مشکلات استان ها را مرتفع کنیم.
علیرضا پاکدل عمده مشکل هیات های ورزشی را نداشتن سالن عنوان کرد و افزود: وزارت بایستی در خصوص مسایل مربوط به واگذاری سالن های ورزشی تجدید نظر کند.
وی با اشاره به برگزاری حدود ۴۰ اردوی ملی در رده های مختلف، از هیات های استانی بدلیل همکاری و همدلی خوب تشکر کرد.
در ادامه جلسه رؤسای استان ها با تشکر از اقدامات خوب انجام شده در فدراسیون هندبال، خواهان رفع مشکل کهنه و مشکل ساز بدهی های جام نهاد ریاست جمهوری گردیدند و همچنین در خصوص نداشتن سالن، نکاتی را عنوان کردند .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

دکمه بازگشت به بالا