اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری مجمع عمومی‌سالانه هیئت اسکواش استان تهران

♦️مجمع عمومی سالانه هیئت اسکواش استان تهران عصر امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکواش استان تهران، مجمع عمومی سالانه(۱۴۰۱) هیئت اسکواش استان تهران عصر روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون، بابک فقیر نائب رئیس فدراسیون، کرمعلی ایرجی معاون مدیرکل، محمد آران رئیس هیئت تهران، مریم بهجتی نائب رئیس هیئت تهران، سهند کبیر جباری دبیر هیئت تهران و اعضای مجمع در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این مجمع کرمعلی ایرجی معاون امور ورزش اداره کل از برگزاری مجمع عمومی هیئت اسکواش و حضور اعضا تشکر کرد و حمایت اداره کل ورزش و جوانان تهران را از هیئت های تلاشگر اعلام کرد. وی همچنین بر توسعه ورزش اسکواش و همگانی کردن آن در استان تاکید نمود. ایرجی همچنین بر تشکیل هیئت های تایعه و نگاه ویژه به گسترش این رشته در بین بانوان تاکید کرد.

در ادامه نیز محمد آران رئیس هیئت اسکواش استان تهران  ضمن تشکر از حضور اعضای مجمع، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال‌ ۱۴۰۱ را برای اعضای مجمع تشریح نمود.

آران همچنین از تلاش های کادر اجرایی هیات تهران و روسای هیات های حوزه ها شهرستان ها در انجام ماموریت های فرهنگی ورزشی، توسعه و معرفی اسکواش در سطح استان تهران قدردانی کرد.

پایان بخش سخنان رئیس هیئت اسکواش استان تهران نیز تشریح موانع و مشکلات موجود و نبود زیر ساخت های مناسب و تاکید بر توجه بیشتر به رشته اسکواش بود.

سپس حمید سواری خزانه دار هیئت گزارش اقدامات مالی سال ۱۴۰۱را برای اعضای مجمع تشریح نمود.

در پایان نیز امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش با تشکر از اقدامات صورت گرفته هیئت تهران در سال ۱۴۰۱ بر توسعه بیشتر رشته ی اسکواش تاکید کرد

شایان ذکر است است در پایان روند کاری و مالی هیئت اسکواش استان تهران مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا