اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

برگزاری سومین نشست شورای روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در سال ۹۸

نشست اعضای شورای روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران صبح امروز یکشنبه ۸ دی ماه  با حضور مسئولین هیأت استان برگزار شد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در سومین نشست شورای روباط عمومی پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در سال ۱۳۹۸ که با حضور علی اسدی دولابی (نائب رئیس هیأت استان تهران) ، عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت استان تهران) ، حسین شیرازی (مدیر روابط عمومی هیأت استان تهران) و مسئولین روابط عمومی هیأت های تابعه برگزار شد در خصوص مباحث خبری و توجه به بسط و توسعه بیشتر ورزش ولایی با پیگیری های ویژه مسئولین روابط عمومی تبادل نظر شد.

در این نشست که در دفتر هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران برگزار شد ابتدا علی اسدی دولابی با قدردانی از حضور اعضای شورا ، روابط عمومی ها را از ارکان اصلی دانست و گفت انعکاس مطلوب رویدادها می بایست با دقت و توجه مسئولین روابط عمومی انجام و اطلاع رسانی گردد.

همچنین عزیزالله فتاحی نیز در جمع مسئولین روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای حوزه ها و شهرستانها بیان داشت روابط عمومی می بایست در نمایان کردن فعالیت های هیأت ها دقت و تلاش بیشتری داشته باشند و از این رو یک روابط عمومی باید در خصوص منعکس کردن درست و به جای اخبار فعالیت های هیأت قدم بردارد.

حسین شیرازی نیز با قدردانی از حضور اعضای شورای روابط عمومی هیأت ها عنوان کرد: شورای روابط عمومی هیأت حوزه ها و شهرستان ها در ورزش ولایی سه سال است که مشغول به فعالیت می باشد و تاکنون مسئولین روابط عمومی هیأت ها ضمن انعکاس مطلوب اخبار و گزارش ما را یاری رساندند که می بایست این رویه با تلاش و پیگیری های لازم بیشتر و بهتر گردد.

وی افزود تلاش خواهیم کرد جلسه شورا روابط عمومی پهلوانی و زورخانه ای استان را به صورت ماهیانه و به میزبانی هیأت ها برگزار نماییم و با کمک اعضای شورا پویش همه ما پهلوانیم را در جامعه ترویج خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در ادامه بیان داشت روابط عمومی های هیأت های تابعه در اصل بازوان هیأت استان می باشند و ضمن انعکاس اخبار این ورزش آئینی ، این ورزش تاریخی را در قالب فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای و ولایی ترویج خواهند کرد.

همچینین هریک از اعضای شورا نقطه نظرات خود را بیان داشتند و در پایان این نشست حسین شیرازی بعنوان رئیس شورای روابط عمومی هیأت استان منصوب و احکام صادره اعضای شورای روابط عمومی هیأت استان تهران توسط علی اسدی دولابی نائب رئیس هیأت استان به اعضا اهدا شد.

شایان ذکر است در این نشست آقایان تجریشی (روابط عمومی هیأت شمیرانات) ، اصغری (روابط عمومی هیأت پردیس) ، قره داغی (روابط عمومی هیأت بهارستان) ، طاهری (روابط عمومی هیأت ری) ، فرجیان (روابط عمومی هیأت قرچک) ، مهمانپرست(روابط عمومی ورامین) و یوسفی (روابط عمومی جنوب غرب) شرکت داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا