اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

از نشان جام جهانی ۲۰۲۶ با حضور رونالدو رونمایی شد

از نشان رسمی جام جهانی آینده در لس‌آنجلس رونمایی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، ماجراجویی برای جام جهانی ۲۰۲۶ از چهارشنبه شب در لس‌آنجلس آغاز شد و فیفا از نشان رسمی این مسابقات رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از نشان جام جهانی ۲۰۲۶ با حضور «جیانی اینفانیتو» رئیس فیفا و همچنین رونالدو برزیلی در «رصدخانه گریفیتس» در لس‌آنجلس انجام شد.

نشانی که توسط اینفانیتو و قهرمان برزیلی ۲ دوره جام جهانی در سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۲۲ رونمایی شد، شامل جام قهرمانی مسابقات و همچنین سال برگزاری آن در پس‌زمینه است. این برای اولین بار است که نشان جام جهانی، جایزه نهایی را هم در خود جای می‌دهد.

فیفا همچنین شعار «ما ۲۶ هستیم» را برای این مسابقات که به صورت مشترک در آمریکا، مکریک و کانادا برگزار می‌شود را به منظور ترغیب «مردم، مکان‌ها و جوامع» در نظر گرفته تا آن‌ها نقشی فعال در انجام این تورنمنت ایفا کنند.

اینفانتینو درباره این شعار می‌گوید: ما ۲۶ هستیم، یک صدای متحد است. این لحظه‌ای است که سه کشور و تمام قاره با هم می‌گویند «ما برای خوش‌آمدگویی به جهان و میزبانی از بزرگترین، بهترین و فراگیرترین جام جهانی تاریخ، متحد هستیم».

جام جهانی ۲۰۲۶ برای اولین بار با حضور ۴۸ تیم و همچنین میزبانی سه کشور برگزار خواهد شد.

رئیس فیفا گفته تمام ۱۶ شهر میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ نشان‌های خود را توسط این نهاد و با رنگ‌ها و نمادهای بیشتری تهیه شده، در اختیار خواهند داشت تا هر نشان در هر شهر، منحصر به فرد به نظر برسد.

از لوگوی جام جهانی 2026 رونمایی شد

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا