اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری دومین نشست هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران

دومین نشست هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، این نشست که با حضور حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) ، دکتر ایمان قربانی ، مهندس علیرضا زینی وند ، مهندس سید مجید میرهاشمی و علی اسعدی راد (اعضای هیئت رئیسه ) برگزار گردید ابتدا در خصوص اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق تهران گزارشی ارائه گردید.

حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق) ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت رئیسه گزارشی از اقدامات جاری هیئت را بیان نمود.

رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران طی سخنانی که در قالب گزارش ارائه گردید :  به دیدار با مسئولین ورزشی از جمله اداره ورزش و جوانان ، هیئت استان تهران و شهرداری ها  به جهت مشارکت و همکاری  جهت گسترش رشته اسکواش ، اقدامات فرهنگی و  جهادی هیئت و…اشاره داشت.

در ادامه حسین شیرازی مقدم گفت: برای ساخت مجموعه اسکواش در حوزه جنوب شرق درحال مذاکره هستیم و قصد داریم با حمایت اداره ورزش و جوانان جنوب شرق و هیئت اسکواش استان تهران در این راستا اقدام شایسته ای انجام گیرد.

وی افزود بنا داریم ماهنامه تخصصی هیئت اسکواش جنوب شرق را راه اندازیم نماییم.

همچنین دکتر ایمان قربانی از همه تلاش های صورت گرفته مسئولین هیئت قدردانی کرد و بر ادامه ی فعالیت های جهادی و کمک گرفتن از شهرداری ها نیز به جهت توسعه این ورزش تاکید کردند.

مهندس علیرضا زینی وند نیز اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق را ستودنی دانست و ضمن تشکر از همه عوامل این هیئت بر پیگیری های بیشتر جهت ساخت مجموعه اسکواش این حوزه تاکید کردند.

مهندس سید مجید میرهاشمی نیز ضمن ارائه طرح ساخت یک مجموعه مجهز اسکواش ، بیان داشت تلاش خواهیم کرد با هماهنگی رئیس هیئت در راستای ساخت  مجموعه های مجهز اسکواش قدم برداریم. وی همچنین از جهادگران جهادی هیئت نیز در ایام مبارزه با ویروس کرونا تشکر نمود.

علی اسعدی راد نیز با تشکر از فعالیت های هیئت ، نقطه نظرات خود را در خصوص موارد مطرح شده در این نشست بیان و از همه اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق تهران به پاس تلاش برای پیشبرد اهداف این هیئت قدردانی کرد.

در پایان نیز مقرر شد رئیس هیئت با همراهی اعضای هیئت رئیسه نشست هایی با مسئولین اداره ورزش و جوانان ، هیئت استان ، شهرداری ها و آموزش و پرورش جهت گسترش و توسعه رشته های اسکواش ، پدل و راکت بال داشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا