اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

برگزاری جلسه وزیر ورزش با مدیران باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال درمورد بازی جوانمردانه مالی

جلسه وزیر ورزش با مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها درمورد بازی جوانمردانه مالی برگزار شد.
به گزارش پیشرو ورزش، صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان، نشست وزیر با مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به منظور مسائل مالی، فیرپلی مالی و قوانین حرفه‌ای‌سازی برگزار شد.
مهدی تاج(رییس) مهدی محمدنبی(نایب رئیس اول) منصور قنبرزاده(نایب رئیس دوم) هدایت‌الله ممبینی(دبیرکل)، قدوسی(رئیس دپارتمان حقوقی وحید فدایی(خزانه‌دار) حیدر بهاروند(رییس سازمان لیگ) سهیل مهدی(مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) مصطفی زارعی(رییس دپارتمان مجوز حرفه‌ای) در مراسم حضور داشتند.
رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) علی خطیر(مدیرعامل استقلال) نیما نکیسا(مدیرعامل ذوب آهن) میر رحیمی(نماینده باشگاه سپاهان) شهاب زندی(مدیرعامل شمس آذر) هوشنگ نصیرزاده(مدیرعامل تراکتور) حسین پورمحمدی(مدیرعامل مس رفسنجان) علی طهماسبی(سرپرست هوادار) ایزد سیف‌الله‌پور(قائم مقام نساجی) محمد اسفندیارپور(مدیرعامل گل‌گهر) احمد مددی(مدیرعامل پیکان) محمد رجاییان(مدیرعامل آلومینیوم) بهرام رضاییان(مدیرعامل فولاد) از مدیران باشگاه‌هایی بودند که در جلسه شرکت کردند.
جلسه با صحبت‌های مهدی تاج آغاز شد.
وی در این مراسم اظهار داشت: موضوع فیرپلی مالی که جزو قوانین اصلی AFC و آینده فوتبال ماست و تکلیف مجلس هم هست، به دلیل بعضی از مشکلات از سال‌های قبل کارهایی رویش انجام شد و سقف بودجه برای باشگاه‌ها گذاشتیم که خالی از اشکال نیست. قبلا با وزیر جلساتی داشتیم و به این جلسه دوستانه با مدیران رسیدیم. اساسا این‌ها صاحبان اصلی فوتبال و اداره‌کنندگان باشگاه‌ها هستند.
وی افزود: اجرای این قوانین یک مسیرها و زیرساخت‌هایی می‌خواهد. وزیر از حوزه ورزش و فوتبال اطلاعات کافی دارند و همه این مسیرها را طی کرده‌اند. فدراسیون و سازمان لیگ، همه فوتبال نیست. مجموع این صحبت‌ها باید برای مجوز حرفه‌ای در سال آینده مشکلات کمتری برسد‌. AfC جدی هر سال محدودیت‌ها را بیشتر کرده و پیش‌بینی می‌کنیم محدودیت‌های جدیدی پیش بیاید که اگر فکری نکنیم، با مشکلات بیشتری مواجه می‌شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا