اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جلسه ستاد برگزاری هفته جوان به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

جلسه ستاد برگزاری هفته جوان به ریاست جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، جلسه ستاد بزرگداشت هفته جوان بمنظور برنامه ریزی و هماهنگی هر چه بهتر در جهت برگزاری فعالیتهای سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد و حاضرین به اعلام برنامه های خود در هفته جوان پرداختند.
این نشست به ریاست “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و به دبیری “سید روح الله طوسی” سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و با حضور “ارشدی “مشاور مدیر کل ، “ایرجی” معاون امور ورزش ، “بهرامی نژاد” نماینده معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ،”مسگریان” دستیار ویژه استاندار و سایر کارشناسان واحد جوانان و ورزش صبح امروز مورخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

“جوادی” مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در ابتدای جلسه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان و خیرمقدم به میهمانان مدعو تصریح کرد:استفاده بهینه از ظرفیت جوانان و مردمی کردن دولت و نگاه جوان باوری از سیاست های پیش روی این اداره کل است که امید است در هفته جوان به منصه ظهور برسد و در ادامه به اهتمام در هر چه باشکوه و پرنشاط تر برگزار شدن برنامه های این هفته تاکید نمود.
در ادامه “طوسی” معاون فرهنگی و امور جوانان به تشریح عناوین برنامه های در حال انجام و پیش روی استان تهران به مناسبت هفته جوان پرداخت و خاطر نشان کرد: این هفته بصورت نمادین در تقویم درنظر گرفته شده است و نباید موضوع جوانان را به یک روز تعمیم داد و در طول ایام سال بایستی دغدغه جوانان،پایش مشکلات جوانان و ظرفیت های پیش روی آنان را مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است ؛در این جلسه تشریح نحوه همکاری ،فعالیت و مشارکت بخش های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین به بیان نقطه نظرات و تشریح اقدامات خود پرداختند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا