اخبار ورزشیورزش تهران

دریافت رتبه برتر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در حضور وزیر ورزش و جوانان

در نشست مشترک فصلی مسئولان وزارت ورزش و جوانان ، مسئولین اداره کل و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستانها که با حضور دکتر سجادی مقام عالی وزارت، معاونین وزارت و جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، این اداره در بین حوزه و شهرستان های استان تهران بعنوان اداره برتر معرفی شد.
به گزارش پیشرو ورزش، کسب این مقام با ارزیابی شاخص های اداری، فعالیت هیات‌های ورزشی، جوانان، عمرانی و ساماندهی امور زیر ساختی صورت گرفت.

اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر برخود لازم می‌داند ضمن تبریک این عنوان به جامعه ورزش و شهروندان شریف اسلامشهر از کلیه مسئولان شهری علی الخصوص دکتر شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس حبیبی فرماندار شهرستان ،همکاران اداره، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران که در این امر خطیر سهم عظیمی داشتند قدردانی نماید.امید آنکه با حمایت‌های همه عزیزان در فصل‌های آتی نیز روند موفقیت‌های این شهرستان مستدام و پایدار گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا