اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جلسه تمرینی دختران و بانوان هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

 تمرینات دختران و بانوان اسکواش باز هیئت جنوب شرق تهران برگزار و پیگیری شد.

به گزارش پیشرو ورزش،در راستای توسعه و گسترش ورزش اسکواش در جنوب شرق تهران با هدف آموزش و تشکیل تیم های دختران و بانوان جنوب شرق در کلیه رده های سنی و بازیکن سازی و کشف استعداد در این رشته ورزشی ، هشتمین جلسه تمرین اسکواش زیر نظر خانم فراهانی (مربی رسمی هیئت تهران) در مجموعه کورت های حیدرنیا استان تهران برگزار شد.

در این جلسه تمرینی و آموزشی به دختران و بانوان علاقه مند ،ضمن مرور موارد تمرینی جلسات قبل ، قوانین و مقررات مسابقات آموزش داده شد و طبق قوانین اعلامی بازیکنان به بازی اسکواش پرداختند و نقاط قوت و ضعف بازیکنان توسط مربی بیان شد.

همچنین از  طناز طبیبی(۱۰ ساله) و نادیا بیات(۱۱ ساله) عضو تیم دختران اسکواش جنوب شرق تهران که در مسابقه نقاشی با موضوع سلامتی و اسکواش شرکت کرده بودند توسط هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور مربی تیم دختران و بانوان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

همچنین از ورزشکاران اخلاق مدار تیم دختران و بانوان جنوب شرق در حاشیه تمرین تیم با اهدای هدایای فرهنگی توسط حامد طبیبی (مسئول کمیته فرهنگی هیئت جنوب شرق) قدردانی شد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا