اخبار ورزشیسایر اخبار

برگزاری جشن یکسالگی پایگاه خبری پیشرو اسپرت

جشن یکسالگی پیشرو اسپرت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، با مشارکت پایگاه خبری پیشرو اسپرت و کانون جوانان منطقه ۱۴ تهران جشن یکسالگی این پایگاه خبری که در پوشش خبری اخبار ورزش ایران و جهان فعالیت دارد با حضور مهندس زینی وند (رئیس مرکز رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی و مدیر اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴) ، مهندس حمیدرضا رحیمی (مسئول آکادمی های ورزش زورخانه ای هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران)، خانم فراهانی (مسئول موسسه توانیابان شرق) ، دو تن از قهرمانان معلول  ورزش ایران و جهان دبیرکل و اعضای کانون جوانان در دفتر کانون جوانان منطقه ۱۴ برگزار شد.

در آئین یکسالگی پیشرو اسپرت حسین شیرازی (دبیرکل کانون جوانان تهران و دبیر منطقه ۱۴) که خود نیز مدیریت این پایگاه خبری را بر عهده دارد طی سخنانی عنوان داشت با تشکیل و تاسیس دو سایت خبری تلاش کرده ایم در کنار مردم و جامعه باشیم و در حد توان نیز از با پتانسیل های موجود در کنار مردم خوب شهر و کشورمان خواهیم بود.

لازم به ذکر است از خانم نگار قهرمان ورزشی و هنرمند ایران زمین با اهدای دسته گلی از طرف خانم بزرگی مدیر روابط عمومی کانون و سردبیر پایگاه خبری پیشرو اسپرت تجلیل شد.

پایگاه خبری پیشرو اسپرت با هدف خدمت به جامعه ورزش و پوشش مطلوب اخبار ورزشی ایران و جهان در مردادماه ۱۳۹۷ توسط حسین شیرازی مقدم تاسیس و مشغول به کار شد.

همچنین هر یک از شرکت کنندگان در این رویداد سالگرد تاسیس این پایگاه خبری را تبریک گفتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا