اخبار ورزشیفوتبال جهان

برگزاری تورنمنت ۳ جانبه فوتبال با حضور بایرن، اینتر و رئال با عنوان همبستگی اروپا

تیم‌های بایرن مونیخ، اینترمیلان و رئال مادرید تورنمت ۳ جانبه با عنوان همبستگی اروپا در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهند کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ آلمان، اینترمیلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا مایندگان سه کشور اروپایی برای برگزاری تورنمنت ۳ جانبه در تابستان ۲۰۲۱ تحت عنوان همبستگی اروپا به توافق رسیدند.

قرار است این رقابت‌ها در شهرهای مونیخ، میلان و مادرید برگزار شود و برای قدردانی از زحمات کادردرمانی و پزشکی در قاره سبز تدارک دیده شده است.

در همین باره کارل هاینس رومنیگه گفت: ما از طریق حضور در لیگ قهرمانان اروپا با بسیاری از باشگاه‌های اروپایی روابط خوبی داریم. با وجود همه رنج‌ها و سختی‌هایی که در آلمان وجود داشت ما با کمک سیستم بهداشتی مناسب توانستیم بر بحران شیوع ویروس کرونا غلبه کنیم و مقابل ان مقاومت کردیم. با این حال ما شاهد بودیم که شیوع این ویروس چه تصاویر وحشتناکی را در کشورهای ایتالیا، اسپانیا بوجود آورد و آن‌ها ضربات سختی را متحمل شدند. ما با هر دو کشور روابط دوستانه و ویژه‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما به خاطر تمام تلاش‌ها و زحماتی که کادر درمان متحمل شدند و به پاس قدردانی از آن‌ها این تورنمنت را برگزار خواهیم کرد. تمامی درآمد حاصل از برگزاری این مسابقات هم به کشورهای اسپانیا و ایتالیا تعلق خواهد گرفت و این سهمی از باشگاه بایرن برای حمایت از این موضوع خواهد بود.

این پیکارها قرار است به صورت دوره‌ای برگزار شود. بر این اساس بازی رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بازی اینتر و بایرن مونیخ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا در میلان و بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانس آرنا برگزار می‌شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا