اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته یازدهم لیگ یک فوتبال ایران: برد نفت مسجدسلیمان / برتری چادرملو

هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال با انجام ۴ مسابقه آغاز شد و تیم چادرملو به صورت موقت صدرنشین شد و تیم جواد زرینچه در کانون بحران قرار گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدارهای هفته یازدهم لیگ یک امروز آغاز شد. چادرملو با یک پیروزی خارج از خانه ۲۲ امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول رسید. در حال حاضر خیبر خرم آباد ۲۱ امتیازی و فجر شهید سپاسی با ۲۰ امتیاز و یک بازی کمتر رده های دوم و سوم قرار گرفته اند. آریو اسلامشهر تیم جواد زرینچه در ۵ هفته اخیر لیگ برد نداشته و فقط دو مساوی کسب کرده است.

نتایج مسابقات امروز به شرح زیراست:

خوشه طلایی یک – مس شهر بابک صفر

داماشیان یک – آریو اسلامشهر صفر

نفت و گاز گچساران صفر- چادرملو اردکان یک

نفت مسجدسلیمان یک – مس سونگون صفر

مسابقه آخر جنجالی شد و تیم مس سونگون در دقیقه ۶۲ مسابقه بازی با نفت مسجدسلیمان توسط بهزاد نوروزی به گل برتری رسید، اما این گل پس از مشورت تیم داوری مردود اعلام شد. پس از مردود شدن گل مس سونگون بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند، که درگیری‌ها با وساطت اعضای کادرفنی دو تیم به پایان رسید.

داور این مسابقه بهمن کامل مدافع و کاپیتان مس سونگون را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج و وحید شیخ ویسی را با کارت زرد جریمه کرد در نهایت بعد از همه جنجال ها و ترک زمین توسط تیم میهمان و بازگشت آنها به میدان برای ادامه مسابقه تیم نفت در دقیقه ۹۰ گل برتری را زد و سه امتیاز را تصاحب کرد.

سایر مسابقات فردا برگزار می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا