اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری باشکوه اولین دوره لیگ خانوادگی پتانک کارگری در مجموعه ورزشی تختی تهران

دومین مرحله از اولین دوره لیگ خانوادگی پتانک کارگری کشور  با حضور ۱۹ تیم از ۹ استان کشور از  تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد .

به گزارش رامین خسروی خبرنگار پیشرو ورزش، در راستای توسعه ورزش همگانی و تحرکات جسمانی کارگران سازمانها و ادارت کشور دومین مرحله  از اولین دوره لیگ پتانک کارگری کشور در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد .

هادی خشنودی رییس انجمن پتانک کارگری کشور بیان داشت  اولین دوره مسابقات لیگ خانوادگی پتانک کارگران، یادواره سردار دل ها،  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با شعار  تقویت بنیان خانواده و ترویج ورزش خانوادگی در کمیته پتانک فدراسیون ورزش کارگری برنامه ریزی شد.

وی افزود :  مرحله نخست این رویداد در مردادماه سال جاری در شهرستان رفسنجان استان کرمان برگزار شد و  مرحله دوم این رویداد در استادیوم جهان پهلوان تختی تهران برگزار شد.

خشنودی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۹ تیم از ۹ استان کشور در این  شرکت کردند و صحنه های بسیار زیبا و مهیجی را رقم زدند اظهار داشت حضور مدیران ارشد فدراسیون ورزش کارگری ، فدراسیون و هیات ورزش روستایی و بازیهایی بومی محلی  استان تهران،  مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مجموعه بزرگ جهان پهلوان تختی،  وزن این رویداد ملی را بالا برد و با جلب نظرات مدیران بلند پایه ورزش، بنظر میرسد افق های بسیار روشنی پیش روی رشته زیبای پتانک باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور ارکان خانواده اعم از پدر، مادر، خواهر و برادر در کنار هم در یک رویداد رسمی ورزشی از نکات بسیار برجسته و جذاب این رویداد است.

این ویژگی موجب اقبال بالای خانواده ها در سراسر کشور به این رشته شده است و جمعیت آماری متقاضیان پتانک در همه ی استانها رو به افزایش است .

داورزنی رییس هیات ورزش روستایی و بازیهایی بومی محلی استان تهران ضمن بازدید از روند  برگزاری  این مسابقات گفت : این رشته ورزشی تازه به فدراسیون ما اضافه شده و این هیات تمام توان خود را برای همگانی کردن این رشته در بین اقشار مختلف جامعه به کار گرفته  و  به دنبال توسعه زیر ساختهای این رشته در شهرستانها و ورزشگاهها و پارکها با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران هستیم .

وی در ادامه یادآور شد با برگزاری دوره های آموزشی بنا داریم به توسعه و پیشرفت این رشته کمک کنیم .

شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات : خراسانی نایب رییس فدراسیون کارگری ، کاشانی رییس انجمن پتانک ج.ا.ا ، حسین پور مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران و  حمیدی رییس هیات کارگری استان تهران حضور داشتند .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا