اخبار ورزشیفوتبال جهان

برنامه ریزی رئال با فروش ستارگان اصلی / آماده سازی ۱۲۱ میلیون برای زیدان

رئال مادرید در نظر دارد با فروش بازیکنان اصلی و ذخیره خود تیم مورد نظر زیدان را خریداری کند.

به گزارش پیشرو اسپرت،  رئال مادرید در صدد فروش ستارگان اصلی خود آمده و قصد دارد با فروش ۶ بازیکن خود ۱۲۱ میلیون یورو را به جیب بزند.

این کار برای خرید ستاره های برتر اروپایی در نظر گرفته شده تا ترکیب مورد نظر زیدان تشکیل شود.

گرت بیل، خامس رودریگز، لوکاس واسکز و ماریانو دیاز از جمله بازیکنان مطرحی هستند که رئال مادرید قصد فروششان را در این تابستان دارد.

از طرفی با قبول کردن اشرف حکیمی در خصوص بازگشت به ترکیب اصلی رئال مادرید از باشگاه دورتموند زمینه سازی فروش آلوارو اودریوزولا فراهم می شود.

به نقل از آ.اس اسپانیا حتی ناچو فرناندز، مدافع وسط رئالی ها نیز پتانسیل فروش در این تابستان توسط باشگاه رئال را دارد.

البته این رسانه ذکر کرده که آینده ناچو بستگی به تصمیم و مذاکره او و باشگاه رئال مادرید است. ناچو این فصل با مصدومیت روبه رو شد و تنها ۶۴۱ دقیقه برای رئال به میدان رفت. در حالی که باشگاه رئال می خواهد خونی تازه در خط دفاعی خود جاری سازد.

به نقل از آ.اس دایوت اوپامکانو، مدافع لایپزیگ آلمان یکی از خواسته های زیدان برای خط دفاعی خود است.

با توجه به بحران کرونا سایت ترانسفرمارکت گزارش داده که ارزش بازیکنان رئال مادرید کاهش پیدا کرده و این رقم را چیزی در حدود ۱۹۱٫۵ میلیون یورو تخمین زده است.

آ.اس ارزش این ۶ بازیکن مستعد برای خروج از باشگاه رئال مادرید را ۱۲۱ میلیون یورو تخمین زده است. به طوری که گرت بیل و خامس رودریگز ۳۲ میلیون یورو، لوکاس واسکز و اودریوزولا ۱۶ میلیون یورو، ماریانو ۱۳ میلیون و ناچو نزدیک به ۱۲ میلیون یورو قیمت دارد.

باید دید البته اوضاع باشگاه رئال مادرید بعد از بحران کرونا چگونه می شود و این باشگاه برای فصل آینده چه اندیشه ای را مقرر می سازد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا