اخبار ورزشیفوتبال جهان

بررسی آینده «رائول گونزالس»

رائول گونزالس که در تیم پایه رئال مادرید درخشان ظاهر شده به یکی از جانشینان زیدان نام گرفته است و پیشنهادی خوب از بوندس لیگا دارد.

به گزارش پییشرو ورزش، تنها ۳ بازی تا انتهای فصل زمان باقی مانده و باید دید چه تیمی امسال قهرمان لالیگا خواهد شد. بامداد امروز بارسلونا با تساوی عجیب ۳ بر ۳ مقابل لوانته، عملاً شانس قهرمانی خود را به حداقل رساند و حالا جنگ بین تیم‌های مادریدی‌ها خواهد بود.

با توجه به گزارش رسانه‌های اسپانیایی مادرید تحت هر عنوانی خواهان ادامه دادن با زیدان است ولی طبق گزارش اکیپ فرانسه یا گازتادلااسپورت ایتالیا، شاید او به تورین برود و سرمربی یوونتوس شود. از طرفی مادرید می‌خواهد پس از زیدان بهترین گزینه خود را انتخاب کند و به نظر بین آلگری و رائول گونزالس یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

رائول در تیم پایه رئال مادرید بسیار موفق کار کرده و درخشان ظاهر شده است. همین درخشش باعث شده تا باشگاه اینتراخت فرانکفورت به دنبال او آید و برای مربیگری در بوندس لیگا به او پیشنهاد دهد. طبق گزارش اونداسرو پنج شنبه گذشته سران این باشگاه‌ آلمانی با رائول دیدار کردند ولی اسطوره باشگاه رئال از آنها زمان خواست.

به نظر می‌رسد رائول منتظر تصمیم زیدان است که آیا در مادرید می‌ماند یا می‌خواهد یوونتوس یا حتی تیم ملی فرانسه را برای آینده شغلی خود انتخاب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا