اخبار ورزشیسایر اخبار

بدهی مالیاتی گریبان‌گیر فدراسیون های ورزشی شد/کمک وزارت ورزش برای پرداخت ۷۰ میلیارد تومان بدهی

سازمان مالیاتی اعلام کرده از امسال فدراسیون های ورزشی موظف هستند مالیات خود را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، به دنبال بالا رفتن ارز و مشکلاتی که فدراسیون ها در خصوص اعزام ورزشکاران به اردوها و رقابت های بین المللی داشتند، حالا مشکل جدیدی مطرح شده که روسای فدراسیون ها را در بهت فرو برده و آن چیزی نیست جز بدهی مالیاتی!
فدراسیون های ورزشی که تا به حال با چنین مشکلی روبه رو نبودند، در جلسه ای که با وزیر ورزش داشتند متوجه شدند اعداد و ارقام مربوط به بدهی مالیاتی برخی از فدراسیون ها اعلام شده و آنها باید با کمک وزارت ورزش این بدهی را پرداخت کنند.
در جلسه ای که وزیر ورزش با رئیس سازمان مالیات کشور داشته، سلطانی فر از این موضوع دفاع کرده که درآمد فدراسیون ها خرج سفر ورزشکاران به رقابت های مختلف می شود و فدراسیون ها نباید مالیات بدهند.
البته با توجه به اینکه حکم برخی از فدراسیون ها برای پرداخت بدهی صادر شده، آنها باید این بدهی را پرداخت کنند اما وزارت ورزش در تلاش است مشکل سایر فدراسیون ها را حل کند. اعلام شده تاکنون مبلغ ۷۰ تا ۸۰ میلیارد بدهی مالیاتی از فدراسیون ها جمع شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =

دکمه بازگشت به بالا