اخبار ورزشیتوپ و تور

سرمربی تیم ملی والیبال ایران: عراق را دست کم گرفتیم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در ست نخست حریف را دست کم گرفتیم، اما در ادامه با فشار بیشتر به هدف‌مان دست یافتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، بهروز عطایی بعد از برد مقابل عراق در آخرین روز مرحله مقدماتی، گفت: عراق را دست کم گرفتیم و به همین دلیل نتیجه ست اول را به حریف واگذار کردیم.

وی افزود: دست کم گرفتن حریف یک ضعف برای تیم ایران است و نباید چنین اشتباهاتی داشته باشیم. در ست‌های بعدی عملکردمان تغییری نداشت، فقط با فشار بیشتر با اختلاف زیاد پوئن‌ها پیروز شویم.  باید تا قبل از سوت پایان دیدار عملکرد همیشگی خود را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره حضور بیشمار تماشاگران در سالن غدیر ارومیه، گفت: تماشاگران فوق‌العاده هستند و کمک زیادی به فشار به تیم‌های حریف می‌کنند.

عطایی تصریح کرد: حریف ایران در مرحله بعدی مهم نیست و مقابل هر تیمی به‌دنبال بازی خوب و کسب پیروزی هستیم.

همچنین خالد سلیح فتاح، سرمربی تیم ملی والیبال عراق هم پس از پایان بازی با ایران که با باخت تیمش همراه بود، گفت: سطح مسابقه با تیم منتخب ایران بسیار بالا بود و مسابقه یک‌طرفه‌ای نبود. ما لحظاتی توانستیم بر حریف غلبه کنیم و بازی خوبی ارائه بدیم.

وی در خصوص جو سالن ورزشگاه غدیر گفت: پیش از این به عنوان بازیکن در ایران بازی کردم و دو بار در چنین جو و با حضور تماشاگرانی به برد دست یافتیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ موفق به شکست عراق شد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها راهی مرحله حذفی شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا