اخبار ورزشیفوتبال جهان

آخرین اخبار انتقال مارتینز به بارسلونا / اینتر به دنبال آلنیا و سمدو

اینترمیلان امیدوار است در جهت فروش مارتینز به باشگاه بارسلونا، آلنیا و سمدو را به سن سیرو آورد.

به گزارش پیشرو اسپرت، اینترمیلان امیدوار است در جهت فروش لائوتارو مارتینز به باشگاه بارسلونا ضمن دریافت پول ۲ بازیکن بارسا را به سن‌سیرو آورد.

البته سران میلانی برای انتقال آرتور ملو نیز پیشنهاد داده بودند ولی آبی اناری ها این درخواست را رد کردند.

به نقل از گازتا دلااسپورت، باشگاه اینترمیلان یا ۱۱۱ میلیون یورو برای مارتینز می خواهد یا بازیکن وارد معامله با بارسلونا شود.

طبق گزارش ماه گذشته دیارو اسپورت، آرتورو ویدال نیز به یکی گزینه های تعویض بازیکن بدل شده بود ولی این ستاره ارزشی به اندازه ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو داشت، در حالی که در ترکیب اصلی بارسلونا نیز حضور ثابت پیدا کرده بود.

اکنون باید دید بارسلونا که از رئال مادرید برای خرید مارتینز پیشی گرفته و ستاره آرژانتینی نیز خواهان انتقال به نیوکمپ است پیشنهاد آخر اینتر را قبول می کند یا خیر.

کارلس آلنیا اکنون در رئال بتیس به صورت قرضی بازی می کند ولی استعداد بزرگ باید دید سران بارسلونا را راضی به فروش وی می کند یا خیر.

طبق گفته الموندو دپورتیوو در روزهای گذشته بارسلونا مشکلی با فروش سمدو نداشته و می تواند یا بازیکنی خریداری کند یا از سرخیو روبرتو در آن پست استفاده کند.

لائوتارو مارتینز در ۳۱ بازی برای اینترمیلان ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا