اخبار ورزشیورزش بانوان

بانوان قایقران کشورمان به فینال قهرمانی جوانان جهان صعود کردند

در آغاز مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا ملی‌پوشان ایران در دور مقدماتی ۴ ماده به مصاف رقیبان رفتند.

به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان از امروز تیر در آرونزو ایتالیا آغازشد که تیم ایران نیز با ۴ ملی‌پوش بانوان در این رقابت حضور دارد.

الناز شفیعیان در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی در کانوی زیر ۲۳ سال بانوان و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان جوانان اعضای تیم ایران در این رقابت هستند.

مهسا مجللی نیز هدایت قایقرانان را در این مسابقات به عهده دارد.

مسعود مهدوی‌نیا داور بین‌المللی آبهای آرام کشورمان نیز در این رقابت‌ها به عنوان داور حضور دارد.

ترنم اکبرزاده در گروه چهارم دور مقدماتی کایاک یکنفره ۲۰۰ متر جوانان با حریفانی از یونان، اسلواکی، ایتالیا، لهستان، بلژیک و جمهوری چک رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۳٫۴۹ ثانیه پس از نمایندگان ایتالیا و لهستان سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت. اکبرزاده بعدازظهر امروز در دور نیمه نهایی رقابت خواهد کرد.

وی در دور نیمه نهایی کایاک یکنفره ۲۰۰ متر جوانان با حریفانی از یونان، ترکیه، اوکراین، المان، ازبکستان، آفریقای جنوبی، مجارستان و چین تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۵.۰۳ ثانیه پس از نمایندگان مجارستان،آلمان و اوکراین چهارم شد و به فینالB راه یافت.

الناز شفیعیان در گروه دوم دور مقدماتی کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از آمریکا، آفریقای جنوبی، چین، دانمارک، اسپانیا، لتونی و قبرس رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۱٫۸۹ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مستقیما راهی فینال A شد. در این رقابت نمایندگان دانمارک و آمریکا دوم و سوم شدند. شفیعیان ظهر جمعه ۱۶ تیرماه فینال A رقابت خواهد کرد.

مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی در گروه اول دور مقدماتی کانوی دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از آرژانتین، اوکراین، لهستان، مجارستان و آمریکا رقابت کردند و در پایان با زمان ۲:۰۷.۴۲ دقیقه پس از قایقرانان مجارستان، اوکراین و لهستان در جایگاه چهارم قرار گرفتند و راهی نیمه‌نهایی شدند. مسابقه نیمه‌نهایی این ماده بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

ملی پوشان در نیمه نهایی کانوی دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از آرژانتین، مولداوی، ایتالیا، آمریکا و کانادا رقابت کردند و در پایان با زمان ۲:۰۴٫۳۰ دقیقه پس از قایقرانان مولداوی و ایتالیا در رده سوم قرار گرفتند و راهی فینال شدند.

فینال این رقابت‌ها صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 15 =

دکمه بازگشت به بالا