اخبار ورزشیسایر اخبار

باقری خبرداد؛ راه اندازی بیش از ۵۰ آکادمی زورخانه ای از سال ۱۴۰۱ تا کنون

رییس کمیته توسعه همگانی ورزش زورخانه ای از افتتاح و راه اندازی بیش از ۵۰ آکادمی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سراسر کشور از سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد که هیئت استان اصفهان با افتتاح ۲۴ شعبه در صدر فعالیت های استانها در توسعه همگانی قرار دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید باقری ضمن اعلام این خبر افزود آموزش سنین پایه (نونهالان و نوجوانان) در دستور کار این آکادمی ها قرار دارد و مربیان و مدیران شعبه های آکادمی مجاز به صدور رتبه مقدماتی ورزش زورخانه ای برای ورزشکاران می باشند.

باقری در ادامه بیان داشت از طرفی این شعبه ها در جذب نونهالان و نوجوانان به ورزش ملی و آیینی تاثیر بسزایی داشته و با نگاه علمی در آموزش سه بخش ورزش زورخانه ای ، مرشدی و کشتی پهلوانی فعالیت خواهند داشت.

رییس کمیته توسعه همگانی فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت در این آکادمی ها همچنین شاهد بکارگیری مربیان و مرشدان در سطح استانها خواهیم بود که مراکز بسیار مهمی برای کشف استعدادهای این رشته به سوی قهرمانی و سوق دادن خانواده ها به سمت این ورزش خواهند بود

باقری در پایان بیان داشت در سال ۱۴۰۱ در مراکز استانها اقدام به تاسیس شعبات آکادمی کردیم و در سال ۱۴۰۲ برآنیم تا در شهرستانها و زورخانه هایی که شرایط لازم را برای تاسیس این شعبات دارند مجوز صادر کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا