اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

بازی‌های ساحلی جهان| پویا رحمانی به فینال مسابقات کشتی رسید

نماینده وزن ۹۰+ کیلوگرم کشورمان در مسابقات کشتی بازی‌های ساحلی جهان در قطر با پیروزی در تمام دیدارهایش در مرحله مقدماتی، راهی نیمه‌نهایی شد و با برتری در این مرحله فینالیست شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، رقابت‌های وزن ۹۰+ کیلوگرم کشتی ساحلی بازی‌های ساحلی جهان عصر امروز (سه شنبه) در شهر دوحه قطر آغاز شد که پویا رحمانی نماینده کشورمان بعد از کسب ۴ پیروزی در مرحله مقدماتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و با برتری در این مرحله فینالیست شد.

رحمانی که در گروه A  وزن ۹۰+ حضور دارد در کشتی نخست خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد اوفوک ایلماز از ترکیه گذشت. وی در مبارزه بعدی خود نیز با نتیجه ۴ بر صفر داوی خوزه آلبینو از برزیل را شکست داد.

نماینده کشورمان در سومین مبارزه اش را نیز با نتیجه ۳ بر صفر دیانته کوپر از آمریکا و سپس لوانیس ۳ بر یک کارجیوتاکیس از یونان را شکست داد و بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

رحمانی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد اویان نازاریان از ارمنستان گذشت و گام به فینال گذاشت.

وی در دیدار فینال برای کسب مدال طلا باید با برنده دیدار ترکیه و گرجستان کشتی بگیرد.

انتهای۹ پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا