اخبار ورزشیفوتبال جهان

کولو توره:نخستین مربی آفریقایی در لیگ برتر انگلیس می‌شوم

مدافع صاحب‌نام اسبق تیم‌های فوتبال آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول می‌خواهد نخستین مربی آفریقایی در لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، کولو توره در مصاحبه‌ای با دیلی‌میل در مورد برنامه‌های آینده‌اش صحبت کرد.

وی اظهار داشت:‌یکی از مهم‌ترین چیزها برای من این است که  آفریقایی هستم.همانگونه که می دانید در لیگ‌های معتبر جهان،‌ مربیان آفریقایی کمی امکان کار پیدا کردند.

ستاره اسبق ساحل‌عاج ادامه داد:‌در پایان دوران ورزشی، فکر کردم که چه کاری می‌توانم برای جهان فوتبال انجام دهم.از خود پرسیدم استعداد من چیست؟ البته به موضوعاتی مثل اقتصاد فوتبال فکر کردم، اما سریع به این نکته رسیدم که در آن حوزه نمی‌توانم موثر باشم.

کولو توره افزود: تنها چیزی که از آن اطلاع دارم و از آن لذت می برم، فوتبال است و چیزی غیر از این نیست. به همین خاطر می دانستم در فوتبال بخش‌های وجود دارند که می توانم در جایی از آن،‌کاری موثر و مفید انجام دهم.

پیشکسوت ۳۹ ساله  آنگاه اظهار داشت: از بازی کردن اطلاعات کافی و تجربه دارم. دوست دارم این چیزها را به نسل جوان‌تر منتقل کنم. البته کاری سخت است اما هر کسی باید از جایی شروع کند. واقعا می خواهم به جایی برسم که اولین مربی آفریقایی لیگ برتر باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

دکمه بازگشت به بالا