اخبار ورزشیتوپ و تور

بازدید مسئولان فدراسیون والیبال از امکانات ارومیه در آستانه میزبانی از لیگ ملت‌ها

مسئولین فدراسیون والیبال روز سه شنبه در سفری یک روزه به شهر ارومیه از امکانات این شهر در آستانه میزبانی از هفته سوم لیگ ملت های والیبال بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسئولین فدراسیون والیبال روز سه شنبه در سفری یک روزه به شهر ارومیه از امکانات این شهر در آستانه میزبانی از هفته سوم لیگ ملت های والیبال بازدید کردند.

سعید درخشنده، منوچهر پورحسن، یونس حسن زاده، مرتضی افجه ای، محمد حسن خوشدل، میثم جعفری، مریم حسابی و سعید بهرامی زاده صبح روز سه شنبه وارد شهر ارومیه شدند و بعد از ملاقات با مسئولین محلی، از سالن غدیر که میزبانی دیدارهای هفته سوم را بر عهده داشت بازدید کردند تا در جریان آخرین مراحل آماده سازی این سالن قرار گیرند.

در ادامه مسئولان و مدیران فدراسیون در جلسه ای که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد، شرکت کردند تا درباره آخرین موضوعات باقی مانده و مسائل جاری به گفت و گو بپردازند.

در پایان این جلسه که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، هماهنگی های لازم برای میزبانی هفته سوم لیگ ملت ها انجام شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا