اخبار ورزشیورزش تهران

بازدید رئیس سازمان ورزش سپاه محمدرسول الله از هیئت اسکواش استان تهران

رئیس سازمان ورزش سپاه محمدرسول الله از هیئت اسکواش استان تهران بازدید بعمل آورد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق،  سردار کاظم یزدانی (رئیس سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله تهران) با حضور در هیئت اسکواش استان تهران از بخش های مختلف این هیئت بازدید بعمل آورد و با محمد آران (رئیس هیئت استان تهران) به گفتگو پرداخت.

محمد آران (رئیس هیئت استان تهران) ضمن خیرمقدم به ریاست سازمان ورزش سپاه پایتخت ، گزارشی از روند فعالیت های این هیئت را ارائه نمود و آمادگی خود را در همکاری و مشارکت با سازمان ورزش سپاه اعلام نمود.

سردار کاظم یزدانی (رئیس سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله) نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته در ورزش اسکواش تهران ، آمادگی این سازمان را در همکاری با هیئت اسکواش استان تهران در جهت توسعه و گسترش این رشته ی ورزشی اعلام نمود.
همچنین رئیس سازمان ورزش سپاه تهران و تیم همراه از آکادمی ورزش اسکواش استان بازدید کردند و با زمین بازی ، ادوات و قوانین این رشته ورزشی نیز آشنا شدند.

در پایان نیز مقرر گردید تفاهم نامه همکاری سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله و هیئت اسکواش استان تهران با محوریت برنامه های ورزشی و فرهنگی به زودی منعقد گردد.

شایان ذکر است در این دیدار سهند کبیری (دبیر هیئت استان تهران) ، مهندس سید مجید میرهاشمی (عضو هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق و مسئول کمیته توسعه همگانی هئیت استان تهران) ،  پاسدار صادقی (جانشین سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله) و حسین شیرازی مقدم (مسئول کانون بسیج ورزشکاران ، رئیس هیئت اسکواش سپاه محمد رسول الله و رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) حضور داشتند.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا