اخبار ورزشیسایر اخبار

وزیر ورزش روسیه از بخش های ورزش ایران بازدید کرد

وزیر ورزش روسیه در کشورمان اوقات شلوغی را پشت سر گذاشت.

به گزارش پیشرو ورزش،اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه که به تهران سفر کرده است، پس از نشست با سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان کشورمان و امضاء برنامه اقدام توسعه همکاری های ورزشی ایران و روسیه ساعات شلوغی را پشت سر گذاشت.

او ابتدا به زورخانه شهید فهمیده رفت و دقایقی به تماشای اجرای حرکات باستانی‌کاران کشورمان مشغول شد. در این بازدید مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای یک نماد پهلوانی به ماتیتسین اهدا کرد.

بازدید از فدراسیون کشتی و امکانات موجود در آن بخش بعدی برنامه وزیر ورزش روسیه در تهران بود که در این دقایق علیرضا دبیر، توضیحاتی را درمورد زیرساخت‌های فدراسیون به وزیر ورزش کشوری که کشتی‌اش سردمدار دنیا است، ارائه کرد.

در جریان این حضور ماتیتسین لوحی را به دبیر هدیه داد و رئیس فدراسیون کشتی نیز نمادی از کشتی کشورمان را به وی تقدیم کرد.

در ادامه وزیر ورزش روسیه وارد مرکز ملی فوتبال ایران شد و به بازدید از ساختمان پک، تمرین تیم ملی فوتسال زیر ۱۷ سال بانوان، تمرین بدنسازی تیم ملی جوانان، مرکز ایفمارک و امکانات بدنسازی فدراسیون مشغول شد.

در جریان حضور ماتیتسین در تمرین تیم ملی بانوان، مهدی محمد نبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال این فرد را دارای دکترای تربیت بدنی که ریاست فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی کشورش را در کارنامه داشته معرفی کرد.

الگ ماتیتسین به همراه مهدی محمدنبی، هدایت ممبینی،میرشاد ماجدی، احسان اصولی، داود پرهیزکاری، محمد حسین حمیسی،مهدی شریفی، سعید قاسمی و احسان محمدی در این بازدید حضور داشته و پس از بحث و تبادل نظر،پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال ایران از سوی مهدی محمد نبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش روسیه اهدا شد.

نبی در زمان بازدید از ساختمان پک به ماتیتسین با اشاره به عکس کارلوس کی‌روش گفت: او را می‌شناسید. در جام جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه سرمربی ما بود.

وزیر روسی همچنین در زمان حضور در سالن فوتسال هنر خود را در پنالتی زدن به رخ کشید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا