اخبار ورزشیفوتبال جهان

بارسلونا خواهان تمدید با دمبله/ بازیکن فروشی بارسا ماندنی شد

با اینکه دمبله در سال‌های حضورش در بارسلونا عملکرد خوبی نداشته ولی این باشگاه می‌خواهد به دلیل بازی‌اش در فصل جاری قرارداد او را تمدید کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، پیش از بسته شدن پنجره تابستان ۲۰۲۰ بارسلونا سعی داشت برای به خدمت گرفتن «ممفیس دپای»، عثمان دمبله را به فروش رساند.

حتی برخی رسانه‌ها از منچستریونایتد به عنوان مقصد آینده این بازیکن نام بردند ولی در نهایت ۲ باشگاه به توافق نرسیدند.

با این اتفاق دمبله در باشگاه ماند و انتقال دپای از لیون به بارسلونا صورت نگرفت.

پس از این ماجرا، رسانه‌ها نوشتند که روزهای سختی در انتظار دمبله خواهد بود زیرا که یکی از مسائل عدم انتقال او به منچستریونایتد، پافشاری او برای ماندن در بارسلونا بود. (در اینجا گزارش کامل را بخوانید)

فصل که آغاز شد دمبله در گزینه‌های کومان جایی نداشت. این اتفاق باعث شد تا خرید این بازیکن باز هم زیر سوال رود و گزارش‌هایی در خصوص خریدهای ناموفق بارتومئو نوشته شود.( در اینجا گزارش کامل را بخوانید)

بازی‌ها که کم‌کم جلو رفت کومان نیز به دمبله بازی داد، تا اینکه این بازیکن توانست مقابل فرنتس‌واروش گلزنی کند و کمی از اوضاع بد خود را بهبود بخشد.

دمبله در جدال مقابل یوونتوس نیز به شکلی عجیب دروازه ایتالیایی‌ها را باز کرد تا ۲ گله شود و جای خود را در ترکیب بازی کند.

با مصدومیت کوتینیو، دمبله به ترکیب اصلی هم رسید و حالا که آنسو فاتی به مدت ۴ ماه مصدوم شده  به یکی از جانشینان اصلی این بازیکن نیز بدل شده است.

دمبله همچنان نتوانسته توانایی‌های خود، حتی به اندازه زمان حضورش در دورتموند را نشان دهد ولی باشگاه بارسلونا به او اعتماد کرده و می‌خواهد با ستاره فرانسوی تمدید کند.

موندودپورتیوو نوشت که دمبله قرار نیست در پنجره زمستانی یعنی ۲ ماه آینده بارسلونا را ترک کند. باشگاه می‌خواهد قراداد این بازیکن را که در تابستان ۲۰۲۲ تمام می‌شود را حتی تمدید کند.

موندو متذکر شد که اولیوت باشگاه در حال حاضر تمدید با دمبله است و مذاکرات آغاز شده است.

این رسانه بارسایی نوشت که در بحث تمدید قرارداد یکی از موضوعات مهم، بحث آمادگی جسمانی دمبله است که باید در بهترین حالت خود بماند.

مسئله تمدید با دمبله باعث واکنش هواداران بارسلونا نیز شد. عده بسیاری این خبر را بهترین خبر بارسلونا در روزهای اخیر دانستند و معتقدند که دمبله می‌تواند بدون مصدومیت به یکی از برترین ستاره‌های دنیا بدل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا