اخبار ورزشیفوتبال جهان

اواسط شهریور شروع فصل هلند با حضور تماشاگران

فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال هلند از اوایل سپتامبر با حضور تماشاگران آغاز خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت،  بعد از آنکه در ماه مارس گذشته کرونا شیوع گسترده ای در اروپا پیدا کرد و لیگ‌های فوتبال دچار تعلیق شدند، لیگ هلند موسوم به اردی‌ویزه در کنار لوشامپیونه فرانسه، ناتمام پایان یافته اعلام شدند.

پس از آن علاقمندان منتظر اعلام فصل جدید رقابت های باشگاه فوتبال هلند بودند که در این ارتباط  «مارک روته» ، نخست وزیر هلند در این مورد زمان شروع فعالیت فصل را بیان کرد.

به نقل از د.پ.آ وی در لاهه اظهارداشت:‌فصل جدید لیگ حرفه‌ای هلند با هماهنگی با فدراسیون و اتحادیه فوتبال کشور از اوایل سپتامبر(اواسط شهریور ۹۹) آغاز خواهد شد.

این مقام افزود: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، این مسابقات در شرایطی شروع می شوند که هواداران اجازه خواهند یافت در ورزشگاه‌ها حاضر شوند. البته این حضور در قالب تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فواصل اجتماعی خواهد بود.

روته ادامه داد: به این ترتیب مسابقات با حضور تماشاگران از هیجان لازم برخوردار خواهند شد. البته به خاطر رعایت مساله فاصله اجتماعی حداکثر از یک سوم گنجایش ورزشگاه‌ها استفاده خواهد شد.

طبق گفته این مقام تماشاگران نیز در کنار رعایت فواصل اجتماعی در ورزشگاه ها، ملزم به رعایت یکسری قوانین جهت جلوگیری از ابتلا به کرونا هستند. به عنوان نمونه آنها اجازه سردادن شعار را نخواهند داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا