اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج: برگزاری دربی در قطر گمانه‌زنی رسانه‌ها بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دربی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج درمورد بحث میزبانی قطر از دربی ۱۰۲ پایتخت، اظهار داشت: درمورد برنامه‌ریزی لیگ قبلا اعلام شده بود کل باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند، بازی‌های‌شان به تعویق می‌افتد. بدلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان نیز دربی به تعویق می‌افتد و زمانش را هم سازمان لیگ تعیین می‌کند.

وی افزود: اینکه دربی در قطر یا کشور دیگری برگزار شود، گمانه‌زنی رسانه‌ها بوده است. ۲ روز قبل نشستی با رئیس فدراسیون قطر داشتیم و درمورد بازی‌های همه جانبه، رفت و آمد و اردو برگزار کردن برخی باشگاه‌های‌مان و تیم ملی در این کشور صحبت کردیم اما درمورد دربی گمانه‌زنی شد.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: دربی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مشکلی در این زمینه برای اداره‌اش نداریم. ضمن اینکه بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا هم در کشور عزیزمان و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. البته بازی پرسپولیس و النصر بدون تماشاگر است ولی بازی نساجی با حضور تماشاگر در این ورزشگاه انجام می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا