اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

انتقاد عالیشاه از چمن ورزشگاه آزادی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از شرایط چمن ورزشگاه آزادی پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، امید عالیشاه پس از شکست خانگی پرسپولیس مقابل النصر، اظهار داشت: باید خیلی بهتر از این باشیم. شرایط خوبی نداشتیم. توپ را نگه نداشتیم و پاس ندادیم. آن‌ها هم مثل ما فوتبالیست هستند. از مریخ نیامده‌اند. تیم ما باید خیلی بهتر باشد. بچه‌های ما لیاقتش را دارند و خیلی بهتر از این‌ها هستند اما متاسفانه شرایط ایده‌آل را نداشتند.

وی افزود: امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم خیلی بهتر باشیم. تک تک بچه‌ها می‌دانند شرایط آسیا فرق دارد. باید فوتبال بازی کنیم. در رختکن هم همین را گفتم بازی‌تان را کنید. باختید هم فدای سرتان ولی حداقل از فوتبال لذت ببرید. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. امیدوارم در بازی آینده بتوانیم جبران کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه نبود هوادار به این تیم لطمه زد، گفت: قطعا همینطور است. قدرت اول پرسپولیس هوادارانش هستند و نبود آن‌ها متاسفانه به ما آسیب زد.

عالیشاه در خصوص ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: هنوز چیزی از دست نداده‌ایم. دست و پا بسته هم نیستیم. می‌توانیم جبران کنیم به شرطی که از فردا دوباره شروع به کارکردن کنیم. باید مثل همیشه فوتبال بازی کنیم. امروز آن تیمی که می‌شناختم واقعا نبودیم.

وی در خصوص شرایط زمین که باعث مصدومیت ترابی و کارت اول سرلک شد، گفت: حتی در تیم‌های دیگر هم بودم ندیدم زمین انقدر بد باشد. شرایط شرم آور بود. تیم النصر با آن ستاره‌ها به ایران می‌آید که فوتبال بازی کند. شرایط زمین را می‌بینند می‌گویند مزرعه است یا چمن؟

عالیشاه در مورد اینکه رونالدو از شرایط زمین شاکی بود، اظهار داشت: نه تنها او، همه حتی بازیکنان خودی هم شاکی بودند. دیروز زمین را دیدیم هنگ کردیم. مگر چنین چیزی داریم؟ وقتی برای آن‌ها بد است برای ما هم بد است. حتی قبل از آمدن به پرسپولیس، در تیم‌های دیگر هم که بودم ندیده بودم آزادی اینطور باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا