اخبار ورزشیفوتبال ایران

انتقاد دوباره باشگاه ذوب آهن به داوری ها در لیگ برتر

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بیانیه‌ای را در انتقاد از مسائل داوری دیدار مقابل سایپا منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتشار بیانیه‌ای به انتقاد از مسائل داوری و همچنین ناظر مسابقه مقابل تیم سایپا پرداخت.

در این بیانیه آمده است:

” آیا ناکارآمدی مسئولین کمیته داوران این وضع را رقم زده یا مسائلی دیگر بانی این اتفاقات است؟ خدا داند. داور در مسابقه با تیم  تراکتور هم ، سر ذوب آهن را برید. اشتباهی فاحش یا عمدی (که آن را هم خدا داند) تا این شائبه را ایجاد کند که گویی فشارهایی برای رغم خوردن تصمیماتی خارج از زمین در حال اعمال است. فکر می‌کردیم با تغییرات در فدراسیون فوتبال شاید اوضاع داوری کمی سر و سامان بگیرد اما سالی که نکوست از بهارش پیداست. اگر این بهار فدراسیون نشینان است خدا بخیر کند.

احتمالا در چندسال آینده بسیاری از تیم‌هایی که فقط به بازی جوانمردانه اعتقاد دارند از لیگ پا پس خواهند کشید تا حداقل سرمایه‌های انسانی و مالی خود را حفظ کنند و در زمستان نادآوری‌ها اسیر نگردند. براستی اگر این دیدار به جای سه ناظر یک ناظر داشت چه می‌شد؟ داور وسط در حال ادامه مسابقه است که از بیرون زمین بعد از مشورت‌های خاص، برایش تصمیم می‌گیرند.به راستی آقای ناظر، ناظر مسابقه بود یا ناظر تیم ذوب آهن؟!

بماند که همه عوامل داخل و بیرون زمین علیه ذوب آهن بودند اما نکته جالب این دیدار ناظری بود که خود نیاز به ناظر داشت و بیش از همه خود به داخل زمین و بازیکنان فشارروانی وارد می‌کرد. چند ماه قبل هم گفته بودیم که بهتر است ناظرِ ناظر هم داشته باشیم. یادتان هست؟ گفته بودیم که داوری‌های مسابقات ما باید الگوی کشورهای اروپایی باشد. چون گوش شنوایی نیست، تصمیم داریم خودمان نسخه‌های این داوری‌ها را به اروپا ترانسفر کنیم. مطمئنا فروش آن درآمد بالایی خواهد داشت. البته نه به عنوان الگوی داوری، بلکه به عنوان طنز تلخ ناداوری.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا