اخبار ورزشیفوتبال جهان

انتقاد البر از رئیس جمهور برزیل

اسطوره باشگاه فوتبال بایرن مونیخ از وضعیت نابسامان بیماران کرونایی در برزیل انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، «جیووانی البر» که در سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ برای بایرن مونیخ بازی کرد، از وضعیت مرگ و میر گسترده ناشی از کرونا در کشورش بسیار ناراحت است. او از «جیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل به این خاطر به شدت انتقاد کرد.

وی به سایت ت.آنلاین گفت:رئیس جهمور ما در دوران شیوع کرونا فقط تصمیمات اشتباه گرفت.

البر ۴۸ ساله افزود:سیاست برزیل باید این شیوع گسترده را جدی بگیرد. وضعیف کرونایی کشورمان به طور وحشتناکی خراب است. در کل برزیل بیمارستان ها لبریز از بیمار هستند. در بخش های آی.سی.یو بیمارستان ها کمبود تجهیزات وجود دارد و در این حالت پزشکان مجبورند اولویت بندی کنند و بگویند کدام بیمار باید زنده بماند و دیگری نه.

برزیل به عنوان بزرگترین کشور آمریکای جنوبی تاکنون بیش از ۱۳ میلیون ابتلا به کرونا را ثبت کرده و در آن بیش از ۳۲۵ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

البر عنوان کرد: ۲ ، ۳ ماه قبل فقط شنیده می شد که در مانوس یا ریودوژانیرو وضع خراب است اما اکنون در کل برزیل ما شاهد این تراژدی هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا