اخبار ورزشیفوتبال ایران

انتظاری: کار پرسپولیس با ۳ هافبک دفاعی برای گلزنی سخت است/ نباید با استرس بازی کرد

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با ادامه روند استفاده از سه هافبک دفاعی در زمین برای رسیدن به گل کار سختی مقابل استقلال خواهد داشت.

به گزارش پیشرو اسپرت ، سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نیمه اول دربی ۹۴ که با برتری یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس به اتمام رسید اظهار داشت: متأسفانه در همان ابتدای بازی کمال کامیابی نیا دچار اشتباه شد و ارسلان مطهری با حرفه‌ای گری گل اول استقلال را به ثمر رساند.اما پس از این گل، پرسپولیس خودش را پیدا کرد و عملکرد خیلی خوبی هم داشت.

وی افزود: پرسپولیس پس از گل استقلال موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه حریف ایجاد کرد و می‌توانست به گل مساوی هم برسد اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کنم کادر فنی این تیم برای نیمه دوم باید تغییری در ترکیب خود داشته باشد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با ادامه این روند و استفاده از سه هافبک دفاعی در زمین برای رسیدن به گل کار سختی خواهد داشت. اکنون در نیمه دوم نیاز به گل داریم اما باید با تمرکز از این ۴۵ دقیقه استفاده کنیم. پرسپولیس نباید در نیمه دوم دچار دستپاچگی و استرس شود اما کادر فنی هم باید پلن بی داشته باشد و با استفاده از سیستم جدید راهی را پیش بگیرد تا تیم به گل برسد.

انتظاری اضافه کرد: البته پرسپولیس باید مراقب ضد حملات حریفش هم باشد تا گل دوم را دریافت نکند، زیرا در این صورت کار بسیار سختی برای جبران نتیجه خواهد داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نه =

دکمه بازگشت به بالا