اخبار ورزشیفوتبال جهان

سن ژرمن به چه شرطی، ایکاردی را می خواهد؟

یک نشریه معتبر فرانسوی برخلاف همه رسانه ها از تمایل پاری سن ژرمن برای جذب قطعی ایکاردی خبرداد.

به گزارش پیشرو اسپرت، مائورو ایکاردی در تابستان سال گذشته با هیاهوی بسیار به صورت یار قرضی در اختیار پاری سن ژرمن برای یک فصل قرارگرفت.

فوروارد تکنیکی در مدت حضورش در تیم پاریسی بد هم کار نکرد. آماری که او ثبت کرده، نشان از این دارد که در ۳۱ بازی ۲۰ گل زده و ۴ پاس گل نیز داده است.

با وجود چنین عملکردی، سن ژرمن در هفته های اخیر تمایلی برای در «اختیار گرفتن» بازیکن آرژانتینی به صورت قطعی از خود نشان نداد.

رسانه های فرانسوی در این مورد گزارش کردند که با توجه به تبصره سنگین ۷۰ میلیون یورویی در قرارداد ایکاردی با اینتر به عنوان بند آزادسازی، همینطور بحران مالی ناشی از کرونا و حاشیه سازی های که گاه و بیگاه بازیکن ایجاد می کند، تیم پاریسی به ادامه همکاری علاقه ندارد.

اما اکنون «اکیپ» روزنامه ورزشی معتبر فرانسه، حرف جدیدی در مورد او زده است. این نشریه گزارش کرد تحت شرایطی تیم قهرمان لوشامپیونه حاضر است ایکاردی را به خدمت گیرد.

طبق نوشته این نشریه در صورتی که باشگاه ایتالیایی از خود انعطاف در معامله نشان دهد و با رقم کمتری حاضر به فروش بازیکنش باشد، پاریسی ها به جذب دائمی لژیونر خود تمایل پیدا می کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا