اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

امتیاز قشقایی به یزدی‌ها واگذار شد

تیم قشقایی شیراز که در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور حضور داشته امتیاز خود را به باشگاه چادرملو یزد واگزار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، استان یزد که در گذشته با تیم شهید قندی این شهر حضور یک‌ساله و ناموفقی در لیگ برتر فوتبال کشور داشته است. مسئولان این استان برای حضور مجدد در فوتبال کشور این بار با باشگاه چادرملو قصد تیم‌‌‌‌‌داری در فوتبال کشور دارند و با خرید امتیاز تیم قشقایی شیراز قرار است وارد رقابت‌های لیگ دسته اول شوند.

گفته می‌شود رسول فلاح، مدیرعامل سابق باشگاه فجر شهید سپاسی که اصالتاً هم یزدی و اهل شهرستان ابرقو هستند و سابقه حضور در فوتبال سطح اول کشور را دارد قرار است به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی شود.

فلاح از مدیران استان فارس که از سال ۷۰ تا به امروز در عرصه ورزش کشور فعالیت داشته و سابقه حضور در باشگاه‌های فجر سپاسی، برق و مرصاد شیراز در کارنامه خود دارد و سال گذشته با توجه به امکانات کمی که در استان فارس وجود داشت در یک برنامه ۳ ساله توانست به همراه تیم فجر بعد از ۸ سال به لیگ برتر صعود کند اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مدیران استانی این تیم مجددا به لیگ یک سقوط کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =

دکمه بازگشت به بالا