اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

الهامی: می‌توانستیم استقلال را ببریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به اندازه‌ای انرژی مصرف کردیم که از بازی با استقلال امتیاز برداریم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل استقلال، اظهار داشت: به گروه داوری که فوق العاده قضاوت کردند و هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. به تیم خوب استقلال هم بابت برد تبریک می‌گویم اما به اندازه‌ای انرژی مصرف کردیم که از این بازی امتیاز برداریم. حتی می‌توانستیم برنده باشیم اما فوتبال همین است. موضوعی که برای من مهم بود، رسیدن مس رفسنجان به هارمونی واقعی است.

*قول می‌دهم در بازی های بعدی جبران کنم

وی افزود: اگر بخواهم درمورد کیفیت مس رفسنجان صحبت کنم باید بگویم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در چند فصل اخیر از تیم ما دیدیم. یک بازی خیلی خوب بود. دیگر حرفی نمی‌ماند. واقعیت امر این است به هر چیزی فکر کرده بودیم به جز اتفاقی که روی گل استقلال افتاد. فوتبال همیشه اینجوری است. یک روزهایی خوشی را به شما نشان نمی‌دهد. با این وجود از کیفیت بچه‌ها فوق‌العاده راضی هستم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. شرمنده هواداران شدیم اما قول می‌دهم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

در ادامه یکی از خبرنگاران به برگزاری تمرینات این تیم در تهران اعتراض کرد که مدیر رسانه‌ای تیم مس از خبرنگاران خواست سوال‌های مرتبط به بازی بپرسند.

*شیمبا، شهباززاده و اکبری به مرور مشکل گلزنی را حل می کنند

سرمربی مس رفسنجان درخصوص اینکه با وجود اضافه شدن لوسیانو پریرا به خط حمله این تیم، باز هم در زدن ضربات آخر مشکل دارند، گفت: شیمبا تازه به جمع ما اضافه شده است. بچه‌ها نیز آرام آرام به وحدت و هارمونی می‌رسند. شیمبا، سجاد شهباززاده، محمد اکبری که بچه رفسنجان است به مرور این مشکل را حل می‌کنند.

*از نظر کیفیت بهتر از این نمی توانستیم بازی کنیم

الهامی ادامه داد: من برای خبرنگاران رفسنجان احترام خاصی قائل هستم و انتقادات را می‌پذیرم اما از لحاظ کیفیت دیگر بهتر از این نمی‌توانستیم بازی کنیم. کیفیت بازی ما خیلی بالا بود اما همیشه فوتبال با نتیجه‌اش سنجیده می‌شود. باید نتیجه بگیریم و از بازی بعدی به شکلی کار کنیم که این امتیازات جبران شود. دیگر نباید چنین اتفاقاتی بیفتد. گل‌هایی می‌خوریم که واقعا نمی‌دانم بگویم چه جوری است. خدا را شاهد می‌گیرم اگر گل تاکتیکی بخوریم، اصلا ناراحت نمی‌شوم ولی گل‌هایی را درست در زمانی که تیم ما برتر است دریافت می‌کنیم. نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و ۳۰ ثانیه پس از آن گل هم موقعیت داشتیم.

*همه از این فوتبال راضی بودیم اما نتیجه باب دل ما نبود

سرمربی مس تاکید کرد: دیدید چه قدر توپ را از کناره‌ها ارسال کردیم زیرا عمق را بسته بودند. بار فنی بازیکنان‌شان از لحاظ دفاعی بالا بود. نشد و شرمنده هواداران و رسانه‌های رفسنجانی شدیم. البته این فوتبال نوید روزهای خوش را می‌دهد. همه از این فوتبال راضی بودیم اما نتیجه باب دل ما نبود. نتیجه را هم در آینده جبران می‌کنیم.

مدیر رسانه مس رفسنجان درمورد دلیل تعویض پیراهن محمد نژاد مهدی در شرایطی که حامد لک برای این کار پتو را دور او گرفته بود، توضیح داد: تدارکات ما به دلیل شباهت پیراهن شماره ۵ و ۲ به اشتباه به نژاد مهدی شماره ۵ را داد. وسط بازی متوجه شدیم و خودمان هم سریع پیراهن را عوض کردیم. موضوع خاصی نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا