اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی: مردم به نساجی به دید یک تیم خوب نگاه خواهند کرد

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: مردم به نساجی به دید یک تیم خوب نگاه خواهند کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: در ابتدا میلاد امام حسین(ع) و علمدار کربلا را به همه تبریک می‌گویم. این برد را از طرف بچه‌ها به آقای حدادیان عزیز هدیه می‌کنیم. روزهای سخت را سپری کردند. یک تشکر ویژه از بازیکنانمان می‌کنم که امروز خوب بازی کردند و دست تک‌تک شما را می‌بوسم. پیکان جزو تیم‌های با ریتم و با شکل لیگ ما است. یک تیم منسجم، جوان و دونده است ولی امروز ما شرایط خیلی خوبی داشتیم. تصویری که از بچه‌ها می‌خواستیم انجام دادند. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و می‌توانم بگویم که پیکان درست است که ۱۰ نفره شد ولی تیم ما نشان داد که یک تیم خوب و قابل احترام است و کم‌کم مردم به نساجی به دید یک تیم خوب نگاه خواهند کرد.

وی افزود: لحظه‌ای که مسعود تعویض شد به من گفت که به رختکن می‌روم چون از لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشت و با من هماهنگ بود و اصلا بحث عدم تمرکز او نبود و تعویض او به خاطر این بود که می‌ترسیدیم اخطار دوم را بگیرد و شرایط او هم به گونه‌ای پیش می‌رفت که نیمکت حریف به او فشار روحی می‌آورد که خوشخبتانه مسعود بازیکن باتجربه‌ای بود.

الهامی در خصوص مصدومیت بازیکن تیمشان اظهار داشت:‌ فرزاد زامهران مصدومیتی گریبانش را گرفت. برای همه هست و چون بازیها نزدیک و فشرده است و نیم فصل دوم است امکان مصدومیت وجود دارد و فرزاد نوع بازیش فانتزی است و در یک لحظه بین دو بازیکن گیر کرد و این اتفاق برایش افتاد. باید عکسبرداری کنیم از پایش تا ببینیم چه اتفاقی برای او افتاده.

وی خاطرنشان کرد: بابت تسلیتی هم که از طرف هوداران به من گفتید تشکر می‌کنم. من واقعا خودم را جز مجموعه نساجی می‌دانم و ای کاش این شرایط‌ها و این پیروزی‌ها در زمین خودمان اتفاق می‌افتد. به هوادارانمان تبریک می‌گویم و از راه دور دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. می‌دانم که دعای آنها بدرقه راه ما است. یک تشکر ویژه هم باید از تیم داوری داشته باشم. در چهار هفته اخیر قضاوتهای خوبی انجام دادند. به آقای افشاریان تبریک می‌گویم. داوری ها فوق العاده است. همانطور که زمانی انتقاد می‌کنیم الان هم باید به آنها تبریک بگوییم. در بازی پرسپولیس و گل‌گهر هم به آنها تبریک گفتم. من به خاطر این پیروزی که به دست آوردیم تبریک نمی‌گویم بلکه به خاطر اینکه خوب قضاوت کرد تبریک می‌گویم و سوت اشتباه هم نزد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا