اخبار ورزشیسایر اخبار

المپیکی‌های توکیو حقوق یکسان می‌گیرند

نخستین جلسه تعیین حقوق برای ورزشکاران المپیکی برگزار شد که اعضای کمیته پیشنهادات خود را مطرح کردند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از اعلام وزیر ورزش و جوانان برای پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی کمیته‌ای برای تعیین حقوق تشکیل شد.

نخستین جلسه تعیین پرداخت حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک می‌گیرند با حضور علی رغبتی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و نماینده پارالمپیک برگزار شد. اعضا پیشنهادات خود را در این جلسه مطرح کردند اما قرار شد در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک تصمیم نهایی گرفته شود.

برای نخستین‌بار قرار است همه ورزشکاران المپیکی یک حقوق مشخص بگیرند. براین اساس فرقی ندارد کدام ورزشکار شانس مدال است و کدام ورزشکار فقط در المپیک شرکت می‌کند. کمیته تعیین حقوق تصمیم گرفته است تبعیض بین ورزشکاران برداشته شود. البته حقوق المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها متفاوت خواهد بود.

این طرح از اول تیرماه اجرایی خواهد شد.

نجمه خدمتی در تفنگ بادی ۱۰متر و احسان حدادی در پرتاب دیسک دو ورزشکاری هستند که تاکنون سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا