اخبار ورزشیفوتبال ایران

اعلام محرومیت و جریمه نقدی برای سهراب بختیاری زاده

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در دیدا رتیم های فوتبال بانوان صبا مهر تبریز و تام اصفهان از سری رقابتهای لیگ دسته یک که قرار بود روز سوم بهمن ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم صبا مهر تبریز برگزار نشد. تیم صبا مهر تبریز بازنده اعلام شده و نتیجه سه بر صفر به سود تام اصفهان اعلام شد. گفتنی است، این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم های فوتبال خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار که از سوی سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) رخ داد. وی سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم های فوتسال هیات فوتبال اسفراین و صنعت مس رفسنجان که قرار بود روز ۸ بهمن ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم صنعت مس رفسنجان برگزار نشد. تیم صنعت مس رفسنجان به دلیل انصراف از حضور در مسابقه سه بر صفر بازنده اعلام شد و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم های فوتسال جندی شاپور دزفول و گهر زمین سیرجان از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار که از سوی مسعود شیر مهد از تیم جندی شاپور دزفول تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری که موجب اخراجش شد و تکرار تخلفات و مضروب کردن داور که موجب صدور قرار دستور موقت برای وی شد، رخ داد. وی به ۱۲ ماه محرومیت از همراهی تیم و ورود به استادیوم های ورزشی با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می شود. گفتنی است، این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

دکمه بازگشت به بالا