اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اصولی: خوشحالیم پایتخت نیز پس از سال‌ها جام رمضان را به شکل پرشوری برگزار کرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: سقف بودجه و بازی جوانمردانه مالی در قالب همان بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها قابل تعریف است.
به گزارش پیشرو ورزش، احسان اصولی در حاشیه شب پایانی فوتسال جام رمضان پایتخت، اظهار داشت: ابتدا باید سال جدید را تبریک گفته و آرزوی قبولی طاعات را داشته باشیم. ضمن اینکه پیشاپیش عید سعید فطر را هم تبریک می‌گوییم. فوتسال یک رشته پرظرفیت و پرهوادار است و من به عنوان رئیس کمیته فوتسال از استقبال پرشور هواداران از مسابقات این رشته اطلاع دارم. نکته‌ای که بسیار قابل توجه است و خوشحالیم پایتخت نیز پس از سال‌ها جام رمضان را به شکل پرشوری برگزار کرد. به همین دلیل از میرشاد ماجدی، همکارانش، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و تمام مجموعه‌های دخیل در برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر می‌کنم. جمع بندی گزارش‌ها را ارائه می‌دهیم تا متوجه شوید با عدد بسیار قابل توجهی در بحث نفرشب‌ها مواجه شدیم. جام رمضان در شهرهای مختلف به شکل بسیار جدی، پرشور و در برخی شهرها بسیار پرچالش برگزار شد که البته نمک کار است.
وی افزود: دربرخی شهرها نیز اصلاحاتی باید صورت بگیرد و در این مورد با دست اندرکاران صحبت کردیم که نیاز با هماهنگی بیشتری است. متولی برگزاری رسمی مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، هیات‌های فوتبال هستند و همه باید به این موضوع عنایت داشته باشند‌. برآیند چیزی که در کل کشور داریم، اتفاق بزرگ و خوبی است. جام رمضان ریشه در علاقه و فرهنگ مردم ما دارد.
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها و غیبت حسین طیبی در این مسابقات، عنوان کرد: به لطف خدا، دعای خیر مردم، همت کادرفنی، وحید شمسایی و بازیکنان تیم در شرایط روحی بسیار خوب و فضای بسیار متحد و هماهنگی است. متاسفانه ۳ لژیونر ما آسیب دیدگی داشتند که حسین طیبی مصدومیتش مقداری جدی‌تر بود اما کارهای پزشکی روی سالار آقاپور و مسلم اولادقباد در حال انجام است. امیدواریم بتوانیم این ۲ بازیکن را داشته باشیم. سعید احمد عباسی روز گذشته به ما پیوست و امروز با تیم تمرین کرد.
اصولی اضافه کرد: فوتسال ایران دب آسیا با فاصله حرف زیادی برای گفتن دارد و در قله قاره است. امروز هم دیدید در رنکینگ جدید فیفا یک پله صعود کردیم و با حفظ رتبه اول آسیا، در جایگاه ششم جهان هستیم. فدراسیون فوتبال تمام شرایط را فراهم کرده تا تیم با روحیه بسیار خوبی و عزمی بزرگ راهی تایلند شود. هدف‌گذاری ما هم قهرمانی است که ان‌شالله آن را به مردم تقدیم کنیم.
وی افزود: همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است. تیم بعد از ظهر یکشنبه آینده به تایلند می‌رود و ۲۷ فروردین به این کشور می‌رسد. امیدواریم بچه‌ها بتوانند خود را با شرایط این کشور تطبیق بدهند. بیست و هشتم اولین تمرین و ۳۰ فروردین نیز اولین بازی ما برگزار می‌شود. همه آنچه لازم بوده شامل محل اقامت، سالن تمرین، بدنسازی و محل تغذیه آماده شده تا در تایلند شرایط خوبی داشته باشیم.
رئیس کمیته فوتسال درمورد حل شدن مشکل خروج برخی بازیکنان، گفت: تعدادی از بازیکنان ما سرباز بودند اما از وزارت ورزش، ستاد کل نیروهای مسلح به ویژه معاونت تربیت بدنی این ستاد تشکر می‌کنم تا مشکل آنها حل شود. کارهای ویزایشان نهایی شده و بلیت هم برای این بازیکنان گرفته‌ایم.
اصولی درمورد برگزاری جلسه بین وزیر ورزش و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برای بحث بازی جوانمردانه مالی و اینکه ایا بین این موضوع با سقف بودجه مدنظر فدراسیون فوتبال تداخلی ایجاد نمی‌شود، گفت: اولین بار است این موضوع را می شنوم اما بحث سقف بودجه و بازی جوانمردانه مالی در قالب همان بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها قابل تعریف است و هرکس در این حوزه فعالیت کند،جای تقدیر دارد. به همین دلیل از وزیر ورزش برای برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم. مجموعه دولت و وزارت ورزش استقلال و پرسپولیس را به سمتی می‌برند تا با رفع مشکلات، مجوزشان صادر شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا