اخبار ورزشیفوتبال جهان

اسپورت از دلالیل حذف دنی آلوز از لیست اروپایی بارسلونا پرده برداشت

اسپورت از دلایل حذف نام آلوز از لیست ژاوی پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته باشگاه بارسلونا لیست خود را برای حضور در مسابقات لیگ اروپا مشخص کرد و مجبور شد تا نام دنی آلوز را خط بزند.

بارسلونا در تابستان ۴ خرید جدید داشت و طبق قوانین یوفا باید تنها ۳ بازیکن را اضافه می‌کرد. تصمیمی سخت که ژاوی مجبور شد نام‌های تورس،‌ اوبامیانگ و تراوره را برای لیگ اروپا نگاه دارد.

اسپورت کاتالونیا نوشت که علت اصلی خط خوردن دنی آلوز این بود که بازیکن ۳۸ ساله نمی‌تواند در هفته ۲ بازی متوالی انجام دهد و این مسئله روی کیفیت بازیکن تاثیری جدی می‌گذاشت. ژاوی تصمیم گرفت که از دنی آلوز برای رقابت‌های حساس لالیگا استفاده کند و به او استراحت بیشتری بدهد.

بارسلونا در پست دفاع راست بازیکنان جایگزینی دارد و ژاوی می‌تواند در دفاع راست برای مسابقات لیگ اروپا به آداما تراوره، سرجینیو دست، اسکار مینگوئزا و رونالد آراخو نیز بازی دهد.

از طرف دیگر با کنار رفتن دمبله و عدم گذاشتن بازیکنانی مثل خوتگلا و عبدالصمد و مصدومیت فاتی، ژاوی ترجیح داد از تمام عناصر تهاجمی خود در لیگ اروپا استفاده کند و به همین علت نام تورس، اوبامیانگ و حتی ترائوره در این لیست باقی ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا