اخبار ورزشیفوتبال ایران

استیلی: بازی با کره‌جنوبی باید مساوی می‌شد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی حداقل باید مساوی می‌شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و  به نقل از خبرگزاری فارس، حمید استیلی پیش از بازی فردای تیم‌های فوتبال امید ایران و چین در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو درمورد شرایط این تیم اظهار داشت: بعد از شکستی که مقابل کره‌جنوبی داشتیم شرایط‌مان نسبتاً خوب است. علی رغم شایستگی‌هایی که بازیکنان ایران داشتند در دو بازی اخیر نتوانستیم به حق خود برسیم. همه می‌دانند که گروه ایران سخت‌ترین گروه رقابت‌ها است و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به این موضوع اذعان کرد.

وی ادامه داد: بازی‌ها بسیار نزدیک به هم است. توانایی ایران بیشتر از چیزی است که در دو بازی اخیر دیدیم. ما در بخش ساختار حمله کمی نیاز به زمان احتیاج داشتیم. در فرصتی که داشتیم ساختار دفاعی تیم را ساختیم تا مقابل تیم‌هایی همچون ازبکستان و کره‌جنوبی عملکرد خوبی داشته باشیم. علی رغم شایستگی که بازیکنان داشتند نتوانستیم نتیجه‌ای که انتظار داشتیم در دو بازی اخیر کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: بازی با کره جنوبی حداقل باید مساوی می‌شد. اگر این اتفاق رخ می‌داد، بازی با چین برای ما راحت‌تر می‌شد، چون صعود دست خودمان بود. به هر حال بازیکنان را بیشتر از نظر روحی آماده کردیم تا بتوانمی عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم چین را به خوبی آنالیز کرده‌ایم  و نقاط ضعف و قوت حریف را دیده‌ایم. به نظر همه بزرگان و کارشناسان احترام می‌گذارم و قطعاً تمام آنها عزیز و قابل احترام هستند، اما ما نزدیک تیم هستیم و می‌دانیم که کدام بازیکن شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد و کدام بازیکن باید تعویض شود.

استیلی افزود: هوا در تایلند گرم و شرجی است. در بازی اول مهدی قائدی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت و در بازی دوم از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. به همه مربیان احترام می‌گذارم، اما ما چون نزدیک تیم هستیم می‌توانیم تصمیم بهتری بگیریم. برای ما نفر مهم نیست و دنبال کسب بهترین نتیجه با بهترین تیم هستیم. امیدوارم در بازی با چین بازیکنان بتوانند باعث خوشحالی مردم شوند.

وی اظهار داشت: کره‌جنوبی امسال شرایط بسیار خوبی دارد، با ۲۳ بازیکن همسطح آمده و مدعی قهرمانی است. تیم ازبکستان هم همین شرایط را دارد. اگر ما بتوانیم با اختلاف حداقل ۲ گل چین را شکست داده و کره‌جنوبی هم از سد ازبکستان بگذرد، شانس صعود داریم. به دعای مردم نیاز داریم. در دو بازی گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به موفقیت برسیم، اما کمی بدشانس بودیم. امیدوارم در نهایت تیم ملی فوتبال امید ایران موفق باشد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا