اخبار ورزشیورزش تهران

استاندار تهران: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در گسترش همه جانبه ورزش کشور شاهد بوده ایم

استاندار تهران در آئین تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران تهرانی در بازی های آسیایی و پاراسیایی جاکارتا گفت : در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در گسترش همه جانبه ورزش کشور شاهد بودیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، محسنی بندپی استاندار تهران در آئین تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران تهرانی در بازی های آسیایی و پاراسیایی جاکارتا که با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، افزود:: به سهم خود از متانت قهرمانان استان تهران برای تأخیر در اعطای پاداش و جوایز قهرمانی قدردانی می کنم و امیدوارم در آینده به محض کسب مدال قهرمانی بتوانیم جوایز را اهدا کنیم.
وی افزود: امروز نگاه همه جانبه مسئولین به توسعه ورزش کشور است و به گفته ریاست جمهور کسب مدال قهرمانی برای احاد مردم کشور و مردم مسلمان سایر کشورها غرور آفرین است.
وی گفت : ارزان ترین و پایدارترین بخش سلامت اجتماعی در جامعه ورزش است و توانمندی و در مردم را می توان با ورزش تقویت کرد.
بندپی عنوان کرد: ورزشکاران استان تهران همانند این استان مظلوم هستند و این شرایط کار را هم برای استاندار و هم برای قهرمانان ورزشی بسیار دشوار کرده است.
استاندار تهران گفت : در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در گسترش همه جانبه ورزش کشور شاهد بودیم که ناشی از نگاه مثبت دولت به مقوله ورزش است.
وی افزود: امروز در فضای ورزش شاهد یکپارچگی و هم افزایی بین سیاستگزاران ورزش و ورزشکاران هستیم ،اگر بتوان ۲۷صدم از اعتبارات را به امر ورزش که پایه سلامت جسمی و روانی در جامعه است را جذب کرد کار بسیار بزرگی صورت گرفته است.
وی گفت : در توسعه فضاهای ورزشی استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در قالب ماده ۲۷ بسیار راهگشاست.
وی تصریح کرد: سالیانه بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران اضافه می شود و باید برای سرانه ورزشی این جمعیت برنامه ریزی کنیم.
بندپی ادامه داد: در شهر تهران سالن ورزشی ۳ هزار نفره که مختص تهران باشد وجود ندارد و ورزشگاه آزادی جنبه ملی دارد و مختص به تهران نیست.
وی افزود: در دو روستای استان که ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر وجود دارد، آماده ایم تا ۵۰ درصد از اعتبارات ارزش افزوده و الباقی از اعتبارات ملی برای ساخت سالن بهره بگیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا