اخبار ورزشیسایر اخبار

اسبقیان: در فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین خواهم ماند/ اقدام برای واردات تجهیزات پارادوومیدانی

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین گفت: بازیهای پارالمپیک توکیو را پیش‌رو داریم و در این فدراسیون خواهم ماند.

به گزارش پیشرو اسپرت، سید محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اولین مرحله رکوردگیری ورزشکاران پارادوومیدانی، اظهار داشت: در شش ماه گذشته اردویی برگزار نشده بود. هدف‌مان از رکوردگیری، حفظ آمادگی جسمانی و ارتقای رکورد‌ نفرات ملی‌پوش بود. با نفرات برگزیده می‌توانیم در انتخابی پارالمپیک توکیو سهمیه بیشتری کسب کنیم.

وی در خصوص واردات امکانات استاندارد پارادوومیدانی عنوان کرد: با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک تلاش داریم تا تجهیزات استاندارد خریداری شده را وارد کشور کنیم تا در اختیار ورزشکاران و ملی‌پوشان قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در مورد اینکه برخی ورزشکاران به داوری رکوردگیری اعتراض داشتند، گفت: داورانی که در رکوردگیری حضور داشتند، رسمی فدراسیون دوومیدانی هستند که دوره‌های متعددی دیده‌اند. احتمال دارد در هر رشته ورزشی اشتباه داوری رخ بدهد. البته رکوردگیری فیلمبرداری می‌شود و اگر اعتراضی باشد، مسلما بازبینی خواهد شد.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خواهد رفت؟ خاطرنشان ساخت: فعلا در فدراسیون هستم. پارالمپیک را پیشرو داریم که بسیار حساس است. وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی پارالمپیک تاکید داشتند که وقت بگذاریم و نظارت و توجه جدی‌تری روی فدراسیون داشته باشیم تا قهرمانان مثل سالهای قبل در پارالمپیک توکیو هم افتخارآفرین باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا