اخبار ورزشیسایر اخبار

از مدال بازیهای زمستانی یونیورسیاد رونمایی شد+تصویر

کمیته برگزاری بازیهای زمستانی یونیورسیاد در سوئیس از مدال ها رونمایی کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، از مدال های بازیهای زمستانی دانشجویان (یونیورسیاد) ۲۰۲۱ که قرار است در شهر لوسرن سوئیس برگزار شود، رونمایی شد.
یک هیات ژوری ۵ نفره دانش آموزان طراحی گرافیک آن را انتخاب کرده که براساس لوگوی ۲۰۲۱ است.

شش زنگوله نشانگر بخش مرکزی سوئیس که با دریاچه لوسرن هم مرز هستند، به شکل یک برف مرتب شده اند. دانشجویان دانشگاه علم و هنر لوسرن به شدت درگیر روند طراحی بودند.

سیلین ابرل که در زمینه طراحی پارچه فعالیت می کند، روبان مدال ها را با همکاری شلهامر طراحی کرد. ۱۳ طراح جوان از دانشگاه پیشنهاد کلی برای طراحی مدال ارائه داده بودند.
وی گفت: هدف از طراحی مدال این است که ورزشکاران، بازیهای زمستانی ۲۰۲۱ را مدت ها در یاد داشته باشند. این برای من مهم بود. این مدال نشان دهنده تمام ورزشگاه های بازیهای زمستانی در مرکز سوئیس است.
۶۷ مدال طلا، نقره و برنز در این بازیها توزیع می شود. بازیها اواخر ماه ژانویه برگزار خواهد شد که ۲۵۰۰ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی با هم رقابت می کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا