اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

ادعای خبرنگار بلژیکی: ژابی آلونسو در راه لیورپول

با اینکه برخی رسانه‌ها از علاقه آلونسو به ماندن در لورکوزن و رسیدن به رئال مادرید خبر دادند ولی خبرنگار مشهور بلژیکی مدعی شد که لیورپول به صورت جدی با لورکوزن در تماس است تا او را جانشین کلوپ کند.
به گزارش پیشرو ورزش، ۳۳ بازی بدون شکست باعث شده تا ژابی آلونسو به جدی‌ترین مربی بازار نقل و انتقالات بدل شود. در راس آنها لیورپول و بایرن مونیخ به دنبال این هستند تا سرمربی اسپانیایی را به تیم خود آورند.
در حالی که چند روز پیش رسانه‌های معتبر انگلیسی از علاقه آلونسو به نیمکت رئال مادرید خبر داده بودند ولی ساشا تاولیری، خبرنگار مشهور بلژیکی مدعی است که آلونسو به نیمکت لیورپول نزدیک شده است!
او در توییتر خود نوشت که آلونسو بسیار به لیورپول نزدیک شده و لیورپول نیز با لورکوزن در این روزها در تماس است تا تمام و کمال شرایط انتقال او را جویا شود و فراهم کند.
تاولیری از طرف دیگر شانس انتقال آلونسو به بایرن مونیخ را بسیار کم دانست زیرا سرمربی اسپانیایی بر این باور است که بایرن به دنبال خراب کردن لورکوزن، حریف خود است و این موضوع محترمانه برای او نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا