اخبار ورزشیورزش تهران

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان دستگاه شایسته تقدیر جشنواره شهید رجایی معرفی شد

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در حوزه ماموریت ها و وظایف تخصصی از سوی استانداری تهران برگزیده شد .

به گزارش پیشرو ورزش، معرفی و تقدیر از ۱۶ دستگاه منتخب استان تهران و ارزیابی عملکرد ۶۸ دستگاه اجرایی استان، بعدازظهر امروز(سه شنبه) در جریان بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان صورت گرفت و از “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان دستگاه برگزیده توسط “علیرضا فخاری” استاندار تهران تقدیر شد.
در ابتدای این مراسم از خانواده شهید آرمان علی وردی تقدیر شد و در ادامه از عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به عنوان مدیر شایسته تقدیر، برای نقش آفرینی در حوزه فرهنگی اجتماعی استان تهران تقدیر به عمل آمد. رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه و عبدالله نوری فرماندار شهرستان بهارستان نیز به عنوان فرمانداران برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از علی مهری معاون اقتصادی استانداری تهران نیز به عنوان مدیر شایسته تقدیر برای نقش آفرینی در حوزه اقتصادی استان تهران تقدیر شد. در این جشنواره از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران به عنوان دستگاه‌های شایسته تقدیر در حوزه ماموریت‌ها و وظایف تخصصی، تقدیر به عمل آمد.
استاندار تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به انتخاب ۱۶ دستگاه استان تهران به عنوان منتخبین بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۲ گفت: در این دوره نیز یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم که هر ساله با برگزاری این جشنواره بهانه‌ای است که از کارمندان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی ارزیابی صورت بگیرد و از تلاش‌های شبانه روزی آنها تجلیل شود.
علیرضا فخاری افزود: در همین راستا از ۱۶ دستگاه در سطح استان تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد، البته سایر دستگاه‌ها نیز تلاش بسیار خوبی داشتند، اما با توجه به شاخص‌ها و ویژگی‌هایی که در نظر گرفته شده بود، ۱۶ دستگاه در استان تهران به عنوان دستگاه‌های منتخب برگزیده شدند.
وی ادامه داد: بالا بردن سهم بهره وری به عنوان یکی از شاخص‌های این دوره از جشنواره مورد توجه قرار گرفت و همچنین مجموعه‌هایی که منطبق با شعار سال جاری در بالا بردن سهم تولید نقش بسزایی داشتند مورد تقدیر قرار گرفته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا