اخبار ورزشیفوتبال جهان

اخبار فوتبال اروپا: یوونتوس باخت/ پیروزی رئال مادرید

بامداد امروز در مسابقات فوتبال اروپا، رئال مادرید توانست به بردی مهم دست پیدا کند و یوونتوس در اولین بازی بدون رونالدو متحمل شکست شود.

به گزارش پیشرو ورزش، بامداد امروز در مسابقات فوتبال اروپا، چندین مسابقه از لیگ‌های برتر اروپایی برگزار شد که در مهمترین آنها رئال به برد سخت رسید و یوونتوس در اولین بازی خود در دوران پسارونالدو، به شکست رضایت داد.

*لالیگای اسپانیا

رئال بتیس صفر – رئال مادرید یک
گل: دنی کارواخال ۶۱

در مهمترین رقابت بامداد امروز لالیگا، رئال مادرید به مصاف رئال بتیس رفت و در یک بازی سخت و هیجانی به برتری یک بر صفر رسید. در این مسابقه، رئال بتیس نیز موقعیت‌هایی داشت که با درخشش کورتوا و مهار مدافعان مادرید این توپ‌ها به گل بدل نشد. خط تهاجمی آنچلوتی نیز چند موقعیت داشت که در نهایت کارواخال با یک والی دیدنی روی پاس زیبای بنزما دروازه حریف را باز کرد و توانست ۳ امتیاز مهم را برای کهکشانی‌ها بدست آورد.

رئال مادرید که در هفته گذشته به تساوی ۳ بر ۳ رسیده بود، در هفته سوم توانست به دومین برد خود نیز دست پیدا کند و با ۷ امتیاز در جایگاه اول قرار گیرد. البته اتلتیکومادرید در صورت برد و حتی بارسلونا در صورت پیروزی پرگل می‌توانند جای رئال را صدر بگیرند.

دیگر بازی‌های لالیگا در هفته سوم به شرح زیر است:

*سلتاویگو صفر – اتلتیک بیلبائو
گل: ایناکی ویلیامز

*رئال سوسیداد یک – لوانته صفر
گل:بارنتسیا ۴۲

*الچه یک – سویا یک

گل‌ها: روکو برای الچه و النصیری برای سویا

در جدول رقابت‌های لالیگا رئال مادرید،سویا، والنسیا و رئال مایوروکا با ۷ امتیاز در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار دارند.

فرداشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، بارسلونا میزبان ختافه خواهد بود و بامداد قردا اتلتیکو دیداری سخت برابر ویارئال برگزار خواهد کرد.

*سری‌آ ایتالیا

یوونتوس صفر – امپولی یک
گل: مانکوسو ۲۱

یووه در اولین بازی پسارونالدو مقابل تیم تازه صعود کرده امپولی به شکست یک بر صفر رضایت داد. در این مسابقه یوونتوس حملات زیادی کرد ولی موقعیت‌ها به گل بدل نشد. این تیم با هدایت آلگری هنوز رنگ برد را در ایتالیا تجربه نکرده است.

یوونتوس با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم جای گرفته و در هفته سوم رقابت‌های سری‌آ میهمان ناپولی خواهد بود.

*لوشامپیونه فرانسه

المپیک مارسی ۳ – سن اتین یک
گل‌ها: گندوزی ، گرسون و اوندر برای مارسی و کولو برای سن اتین

در جدول لیگ فرانسه مارسی با ۳ بازی و ۷ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. پاریس که امشب دیدار خود را برگزار می‌کند با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد. تیم‌های نیس، آنژه و کلرمونت‌فوت به ترتیب با ۷ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جای گرفته‌اند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 10 =

دکمه بازگشت به بالا