اخبار ورزشیفوتبال ایران

احمدی با قراردادی سه ساله پرسپولیسی شد

باشگاه پرسپولیس یک بازیکن جدید جذب کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدمهدی احمدی، مدافع و وینگر چپ‌پای تیم ملی امید با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

این بازیکن پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر این افتخار را دارم که پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس را بپوشم. قرارداد من سه ساله و پست بازی ام دفاع چپ است.

او درباره اینکه آیا از لحاظ روحی و روانی برای بازی در این تیم بزرگ آماده است، توضیح داد: بله. صد در صد تمام توانم را می‌گذارم تا امسال بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم به باشگاه کمک کنم.

بازیکن جدید پرسپولیس درمورد اینکه برخی بازیکنان جوانی که در سال های اخیر به این تیم آمدند، انتظارات را برآورده نکردند و خودش چه قدر امیدوار است از پرسپولیس به جای بالاتری برسد، عنوان کرد: خدا را شکر خیلی آماده هستم و با همه سختی‌های موجود به پرسپولیس آمدم. همه این شرایط را می‌دانستم. امیدوارم بتوانم به این باشگاه کمک کنم  و پرسپولیس هم می‌تواند به پیشرفت من کمک کند.

او پیش از این در تیم نفت مسجد سلیمان عضویت داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

دکمه بازگشت به بالا