اخبار ورزشیسایر اخبار

احمدی: از فدراسیون فوتبال انتظار داریم نسبت به اصلاح رفتار ورزشکاران اهتمام جدی داشته باشد

معاون فرهنگی وزارت ورزش گفت: انتظارات کمیسیون فرهنگی از فدراسیون فوتبال را در خصوص جلوگیری از اتفاقات مشابه مطرح کرده‌ایم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش در سی امین کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور گفت: انتظارات کمیسیون فرهنگی از فدراسیون فوتبال را در خصوص جلوگیری از اتفاقات مشابه مطرح کرده ایم که خوشبختانه منجر به کنترل وضعیت ورزشگاه ها در رویدادهای اخیر شد. از فدراسیون فوتبال انتظار داریم نسبت به اصلاح رفتار ورزشکاران و مربیان اهنمام جدی داشته باشند. قراردادهای ورزشی از لحاظ حقوقی و مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی باید بازنگری و روزآمد شود.

وی درباره موضوع ایران مقابل اسرائیل، اظهار داشت: موضع ورزش کشور همچنان عدم رسمیت اسراییل است. با توجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران هیچ خللی در فعالیت های فدراسیون جودو ایجاد نخواهد شد. از ورزشکاران و مربیانی که خود را ملزم به رعایت مرام ورزشی می دانند و می توانند موجبات ترویج ارزش های پهلوانی در عرصه ورزش شود، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا